轉天氣出入冷氣地方好易病 要食傷風感冒藥又有邊隻好

近排天氣開始轉涼,衫著多咗好易流汗,我媽咪上個星期行商場,返到屋企就 (;´Д`) 好唔舒服。加上同室內冷氣地方溫差大,出入時一冷一熱好易病,好容易就攝親然後傷風感冒!最怕萬一真係有傷風感冒,走去買藥又唔知傷風感冒藥邊隻好同真係有效……我就推薦大家可以試下何濟公喇。

近幾日,我媽咪就發覺自己有初起感冒及傷風嘅症狀,成個人都好攰,個頭又痛,腰骨又痛,發冷發熱。佢啲媽媽級嘅朋友推介咗「何濟公止痛退熱散」俾佢,仲話小朋友可以服用。成人每次1包, 每隔4小時再服1包, 每天3次。小童劑量減半, 用茶或熱水沖服。

 

一唔舒服即刻食「何濟公止痛退熱散」,粉狀易吸收功效都快啲,好快就有改善,無咗頭重重及想作嘔嘅感覺!點解我會知?因為我同我媽同時都有感冒嘅症狀,我都食咗!

食唔慣藥粉嘅,就可以試試「何濟公止痛退熱片」,用法同退熱散差不多,每次服1至2片, 每隔4小時服1次, 每天可服3次。小朋友就減半份量,用熱水或者茶沖服即可。

 

香港何濟公藥廠有限公司係香港好多年,揀「何濟公」就唔怕唔知傷風感冒藥邊隻好喇,而且「何濟公」品牌產品行銷東南亞及世界各地,產品種類多在萬寧、屈臣氏、裕華、華潤堂、莎莎、卓悅等各大連鎖店及香港、澳門各大藥房藥行均有代售。

 

最後都要藥物安全溫馨提示,要睇清楚使用方法及藥物標籤,未經醫生診斷唔好同一時間食多過一種藥物,服藥後有任何狀況,應停止服藥及即刻去睇醫生。

Facebook





instagram



Natalie ★instagram★ ☆Facebook☆ 

Blog ☆Beauty Exchange

She.com

U Blog

Blogspot

for any enquiries pls contact

chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章