3間曼谷必食餐廳|行過錯過一定會後悔

IMG_9283
泰國都算係東南亞我好鍾意嘅地方,因為有好多好野食,又有好多野買。因為我去旅行無咩特別行程,就係食共買對我最重要haha。去旅行梗係Hea㗎啦,日常生活返工返學仲唔夠緊湊,仲要去旅行安排一連串活動去跟著,我唔得囉,我要釋放下。

通常我只會安排食嘅行程,查左地址之後就睇下附近有咩景點可以順便行下haha。係呀,順便㗎咋,食對我黎講最重要,所以第一遍文都係寫食haha。黎曼谷有3個地方我一定會去食,幾乎次次去曼谷都會必食。一間食泰菜,一間意大利菜,一間雞飯,雖然呢幾間都好多遊客去,但真係好好食囉。
fullsizeoutput_19b1IMG_8934
講左最多人知果間先啦。
呢間紅大哥水門雞飯真係好多人排隊,除左本地人會去之後,遊客都特別多。一黎到曼谷一定必食囉,唔食會覺得無黎到曼谷囉。1960年開到而家,幾十年都Keep到水準,幾年無黎,再去味道都一樣,實在太難得。
IMG_8932
全間舖店員著嘅衫都係我最鍾意嘅桃紅色,太易認得。位置係Central World對面Big C再行落啲轉個彎就到(The Palladium World Shopping Mall對面),行下街買下野都好方便。
fullsizeoutput_19b3
雞好滑、無骨、個汁好濃味,嘩!太耐無食好掛住。最緊要係價錢又平,送果個湯又好飲。真係超值,呢個價錢做到呢個級數,食到覺得賺左。喂10幾蚊港紙,香港飲杯凍奶茶都唔止啦,下話。好正,心心眼。

Kaiton Pratu Nam Chicken
地址:  Phetchaburi 30 Alley, Khwaeng Makkasan, Khet Ratchathewi, Krung Thep Maha Nakhon 10400泰國


IMG_8833IMG_8836
去Central World行街街,順便可以去食泰國菜,呢間泰菜個咖哩炒蟹好好食。隻蟹好新鮮,啲肉頂殻,啲肉咬落去果下好結實,唔會好似食左水蟹咁食左陣風咁。個咖哩汁仲有蟹膏一齊煮嘅,撈飯可以食幾碗都得啦。
IMG_8849IMG_8850
仲有其他海鮮都好新鮮,食左個燒墨魚都好好食。其他炒菜,炒飯都好好味,但唔記得左影相XP。其實個炸魚都好好食㗎^^。
IMG_8848
泰國有10間分店,1979年羅勇海邊創立第一間餐廳,係一間好有歷史嘅海鮮餐廳。仲有間舖有手信賣,有幾樣我去親都會買。鹹魚我媽一定會買,煮魚香茄子好好味。仲有魷魚同魚仔,又辣又好食。所以呢間舖我唔食野都會去買手信。
IMG_9126
Leam Cha Reon Seafood
地址: CentralWorld, 4, 4 / 1-2, Central World, 3rd Floor, Rajdamri Road, Pathumwan, Khet Pathumwan, Bangkok, 10330, 泰國



IMG_8873IMG_8872
到左壓軸呢間意大利菜,真係必食,真係好正,好正,同埋好正。點解會去曼谷食意大利菜,因為價錢唔貴又食到超值嘅質素。認識呢間餐廳真係好耐好耐之前,聽說張國榮生前都好鍾意黎呢度食野。屋企人都好鍾意哥哥,所以偶像會去嘅餐廳,仲唔去朝聖咩。

第一次去已經好驚喜,點嘅所有菜都好有水準,無一樣係失望。而且呢度開酒都好平,真真正正飲飽食醉先走。其實呢度唔俾影相,我冒住生命危險咁拍攝,偷偷摸摸咁樣樣haha。
IMG_8875
Caesar Salad芝士好多,Parmesan勁多勁好食。
IMG_8876
Pizza Parmaham 嘩,芝士牽絲,餅皮手工做,太太太好食,Ham 又多,好抵食。
IMG_8878IMG_8881
Bristany Lobster 食完真係大叫左出黎,太耐無食過咁好食嘅龍蝦,食完想轉圈圈。可能海洋污染關係,我覺得而家無咁多新鮮龍蝦係香港可以食到,一係食到嘅啲肉都好霉。呢隻波士頓龍蝦真係驚為天人,一食落口就已經覺得好有鮮味,啲肉好結實之餘可以食到一詩詩嘅口感,實在係太犯規。個意粉煮得啱啱好,有小小辣味,意粉仲有蝦膏一齊煮,OMG太美味。
IMG_8882
T-BoneSteak 燒到恰到好處,5成無出血水。肉有炭香味,食完齒頰留香。
IMG_8885
之後有一個甜品一定要食,係一定,係必食。Tiramisu 呢個甜品真係好食到不得了,好綿又有好濃芝士味同小小酒味,食晒之後真係有一個完美嘅Ending嘅感覺。
IMG_8884
本身好鍾意呢個甜品,因為佢背後有一個故事好浪漫。就係軍人要去打仗,妻子用屋企剩餘物資做一個甜品俾軍人上路,Tiramisu 係意大利文有帶我走嘅意思,OMG 太浪漫。
IMG_9278
我真係好鍾意呢間餐廳,又可以著靚靚,又可以食好味嘅意大利菜。黎曼谷一定要Book位食呢間意大利菜^^。

Zanotti Il Ristorante Italiano
地址:  21/2, 1st Floor, Saladaeng Colonnade Condominium, Silom Road, Silom, Bangrak, Bangkok 10500泰國



訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章