Visée為你打造Bling Bling眼

IMG_4147
一向好鐘意買日本化妝品,Visée係其中一個我會買嘅日牌,CP值超高。
IMG_4151 
Visée Glossy Rich Eyes BR-1 係我最鐘意嘅顏色,用到都差不多見底!而另一個紫粉紅色PU-11係2015年@Cosme大賞眼影No.1,有幾好用都唔使多介紹^^ 眼影仲加入左透明質酸&角鯊烷兩個保濕成份,搽上眼顏色好出之外,仲唔會乾。
fullsizeoutput_2486
fullsizeoutput_248aIMG_4242
紫粉紅色PU-11搽左之後,淺紫果格搽多啲就可以做到個淡妝,淺紫果格唔搽咁多,其實都可以做到小小Smokey eye嘅效果。可以跟眼影盒上面教嘅方法畫! 
IMG_4148 
Visée Gemmy Rich Eyes PK-2呢個顏色就真係第一次用,感覺好似好紅會腫,但其實因為成個眼影盆配色好正,配合得好有層次!眼影同樣都有保養成份,透明質酸&礦物油兩個保濕成份。
fullsizeoutput_2489IMG_4241
Gemmy Rich Eyes比Glossy Rich Eyes果盒眼影閃好多,做Bling Bling眼更易^^ 唔搽粉紅色果格就係我平時最鐘意嘅啡眼影^^ 有小小紅又得啫,感覺有換妝,唔使成日咁悶,同一個妝。
IMG_4246
 *部分相黎自網上
Thank you Kose-Visée
訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章