櫻花國人氣薏仁護膚術


櫻花國民好鍾意用薏仁做護膚品,薏仁蘊含豐富維他命B1 & B2,可以消除粉刺、色斑及膚色不均等問題。 I-mju含薏仁成分嘅化妝水早就係櫻花國非常出名,銷量No. 1,500毫升裝大容量更方便全身使用,各種膚質都適用。保濕水凝霜更榮獲@Cosme 2016 美容液類第二名,產品人氣相當高。
*相片黎自@Cosme網頁

化妝水容量大,可以分樽裝,噴下面,噴下身都方便好多。

仲會用黎加軟模粉,敷面,極保濕。

又可以用棉花濕敷,化妝前敷,粉都貼好多。

水凝霜,霜狀美容液,可以厚敷係保濕面膜。全身都可以用,沖完涼搽身都得。

薏仁化妝水及保濕水凝霜高效保濕,於潔面後輕輕拍上化妝水,可平衡肌膚的弱酸性,使肌膚時刻保持平滑、富有彈性,全面地滋潤肌膚。保濕水凝霜厚敷係保濕面膜,薄搽就係美容液,真係多功能,CP值超高產品。
Facebook

instagram
fullsizeoutput_183
☆ 產品由品牌提供☆
訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook
VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章