100%礦物成份 ONLY MINERALS 微粒子礦物粉底


日本藥妝品牌 ONLY MINERALS 登陸香港,天然成份無添加化學物質,多年黎日本都係銷量No.1,遊日必買彩妝而家係香港都有得買,唔使買水貨啦。

100%礦物成份粉底,日本強調不需要使用卸妝用品就能卸妝、甚至帶著妝容睡覺都唔會傷皮膚,輕盈粉末質感,貼妝可以長時間帶妝。短短3年間銷量就突破2000萬個,人氣相當高。

ONLY MINERALS 日本代表遠道而來示範,日系少女彩妝。礦物粉底幼細粉質有效修飾毛孔,獨有礦物反光物料令皮膚睇落更光滑無瑕。

ONLY MINERALS 除左礦物粉底出名之外,藥用系列遮瑕碎粉可以消炎抗痘,仲有其他產品都有售。

大會仲安排左DIY 手飾,即場整左對耳環!幾靚hahaha

ONLY MINERALS 礦物粉底cosme go時代廣場Facesss就買到啦!
Thank you for having me!

Facebook

instagram
fullsizeoutput_183

☆ 產品由品牌提供☆
訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog

for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章