[試做分享] elyze定位修形-CoolSculpting冷凍溶脂體驗 -踢走肚腩


呢個冬天去咗 elyze定位修形做Coolsculpting冷凍溶脂「凍死」啲脂肪!
轉季執返啲衫出黎,點知試衫時發覺好多上一季嘅褲褲頭勁緊,有啲仲著唔落,真係出左事=.= 眼見自己手腳都瘦,又點會諗到個肚會出事 OMG T.T 咪以為冬天有厚衫可以唔使理,一陣夏天先黎減,真係肚腩一覽無遺!呢單野真係要瘦身,要局部瘦,我唔要瘦到平胸 hahah 我剩係想無肚腩咋!

(就係度公開張肚腩相俾大家, 肉酸左少少大家唔好介意XD)

其實我聽過好多減肥嘅方法,RF射頻燒脂、遠紅外線、HIFU溶脂...... 好似好多方法,但我應該揀邊種呢?我仲有聽過有人做溶脂儀器,做到入醫院 *o* 因為有好多美容中心為左減低成本用一啲無安全証過嘅儀器,聚焦能量有機會傷及脂肪細胞,真係要選擇一間信得過專業嘅瘦身中心。

上網了解左一輪,elyze所有儀器都有美國FDA & 歐盟CE安全及功效認證嘅技術,信心即刻大左,而今次做嘅Coolsculpting冷凍溶脂療程,拎左美國FDA同CE認證之餘, 仲係香港專科醫生認可同推薦,唔擔心安全問題。elyze仲有專業治療師團隊,設計個人化修身方案,自己唔使揀驚揀錯咁煩啦!

elyze有好多分店,而我去果間係朗豪坊分店,環境仲好靚,去到感覺好休閒。可以係大堂慢慢享受完花茶先開始療程。

elyze嘅治療師Angie幫我進行詳盡嘅InBody脂肪分析,設計專屬我嘅個人化療程,身體總水重、脂肪、蛋白質和礦物質,體脂率、肌肉分布和身體水分平衡都有包括在內,了解身體狀況對治療十分有成效。唔會剩係減左水分,之後脂肪完全無變,咁樣先可以真正修到身。

做Inbody測試

療程第一節-RF活化循環療程

做嘅過程感覺暖暖地,做完第一次,治療師同我講已經輕左1KG,加速左自身嘅血液循環,再做冷凍溶脂效果更好。

療程第二堂-CoolSculpting冷凍溶脂療程
冷凍溶脂技術原理係將脂肪細胞冷凍,令到三脂甘油(即係我地嘅脂肪)由液態變做固態,同時唔會傷害正常細胞。呢個專利技術獲美國FDA及歐盟28個國家CE認可,1次療程有效消除肚腩嘅脂肪細胞數量達22%!脂肪細胞受冷後會自然凋亡,之後經新陳代謝排走脂肪,令脂肪層逐漸變薄。
做嘅過程感覺肚腩吸住,有少少凍,但過左一陣感覺麻目。做完療程後2-3日會有肌肉痠軟感覺,大約過左60日之後效果更明顯,到時可以同大家分享一下成果。
有興趣嘅可以參考以下療程部位價錢:



部位
(每邊)每次療程價錢
副乳/ 上背/ 膝蓋上方
$5,600
大腿內側/ 腰腹/ 手臂/ 臀部下方贅肉
$6,600
大腿外側
$8,000

立即登記  http://bit.ly/EKOLF1217G 進行脂肪分析,睇妳係咪適合做冷凍溶脂療程,憑此連結更送妳體驗RF深層擊脂療程1次!^3^

Facebook


instagram
fullsizeoutput_183

YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog

for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章