把握最住時機修復皮膚|Dermalogica® 紓壓酣睡亮肌啫喱面霜 Sound Sleep Cocoon™


人生最重要得兩件事,就係食共瞓,瞓得好其實真係好重要,因為睡眠時間對皮膚更新,新陳代謝都正常啲。唔瞓就會有黑眼圈、皮膚暗啞、新陳代謝減慢,真係好易老。

皮膚專家首選 Dermalogica® 推出全新 紓壓酣睡亮肌啫喱面霜 Sound Sleep Cocoon™,喺晚間睡眠呢個最佳時機,加速皮膚修復,為皮膚注入源源不絕的水分,獨有嘅活性精油成份,加入薰衣草油,配合檀香及廣藿香,幫助進入深層睡眠。

紓壓酣睡亮肌啫喱面霜 Sound Sleep Cocoon™ 晚間護膚最後程序,泵 1-2 搽上面及頸,之後用手蓋住口鼻,深呼吸幾次,薰衣草油嘅芳香味道,促進深層睡眠,皮膚更健康。

近排都瞓得唔係幾好,配合其他產品一齊用,一星期後皮膚剔透亮澤咗,瞓醒一覺就有好健康亮澤肌。

☆ 產品由品牌提供☆
Facebook

instagram

Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章