Skin Ceuticals 高效8倍抗氧化力500%抗衰老


認識 Skin Ceuticals 呢個全球第No.1 美國醫學護膚品牌已經係好耐之前,可以話係識於微時, 因為我買佢第一支精華嘅時候,香港仲賣緊水貨!當時呢支精華已經好多人話好用,因為當時護膚品牌技術好難可以做到高濃度又穩定嘅維他命C精華。 到咗今時今日成為殿當級抗氧化權威, 一啲都唔出奇!

維他命C係膠原蛋白合成好重要嘅原素之一,所以好多大品牌都會研發用維他命C做嘅護膚品。高濃度維他命C 其實係一個好唔穩定嘅成分,太高濃度有機會傷皮膚,Skin Ceuticals 30年醫學科研,研發高濃度又可以俾皮膚直接吸收。

Skin Ceuticals 經醫學臨床實驗,研發高效能左旋維他命C 配方,高濃度精純活性成份,加入純維他命E,成就濃縮維他命C E FERULIC® 精華。

歲月痕跡嚟自紋、色斑、暗啞及鬆弛,肌膚氧化產生自由基傷害, 破壞膠原及彈力蛋白,所以真正抗老要做好抗氧化!C E FERULIC® 8倍天然抗氧化保護,當Ferulic Acid與左旋維他命C和維他命E等抗氧化物質共同使用,能穩定維他命,讓皮膚會更易吸收,額外形成8倍抗光老化保護。

Skin Ceuticals  C E FERULIC® 精華質地一啲都唔"杰",一搽上面就吸收晒,極少同類型左旋維他命C精華產品會係呢種易吸收嘅質感。

搽咗一星期,毛孔明顯細咗勁多,摸落皮膚滑咗勁多,超開心!Skin Ceuticals 不愧為當今醫學護膚品牌嘅權威!!


SkinCeuticals 獨有SkinScope皮膚分析,深入剖析肌膚底層狀況,了解皮膚潛藏問題,預約>SkinScope皮膚分析


☆ 產品由品牌提供☆
Facebook

instagram


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章