跳到主要內容

皮秒激光同傳統激光有咩分別?

而家呢個年代美容已經係日常,相信大家都唔陌生,激光好多人都打過,但係自己打咗邊種激光又知唔知呢?醫學美容嘅儀器備受追棒,原因好簡單,因為技術都係由醫學發展而嚟!但要留意返,坊間好多時都只會Sell個技術,而唔會話俾你知用咩機,咁就會存在風險。做儀器一定要知部機叫咩名,有無拎過認證。
近排我最有興趣就係皮秒激光,因為各大美容廣告都有介紹,即刻要去了解一下。有打過激光嘅應該都知打完皮膚會好乾,又話會容易反黑,好大原因係因為唔了解所以有誤會,療程後亦都無好好照顧皮膚,所以有以上問題。做完激光療程,一定要做好保濕,因為細胞更生過程非常需要水份,另外色斑震碎後需要代謝,色斑先會慢慢減退。另外,有好多人都會鍾意用美白產品,因為打得斑嘅都係想白白滑滑,但做激光療程一定唔可以用美白產品,唔係就一定會有反效果。
激光之所以盛行,因為佢打斑真係有出色表現,傳統嘅激光係用熱能破壞色斑,有時膚質比較薄嘅真係未必受得住,而皮秒激光就係用光震破壞色斑,相對地熱力傷害低好多,皮秒係時間嘅單位,顧名思義就係極短脈衝輸出,比傳統納秒激光效果更快、更好!
最近去咗台中四季診所打皮秒激光,認識多咗呢個技術!黃勇學醫師超專業,詳細講解皮秒激光同傳統激光有咩分別。呢間診所要3個月前預約,黃勇學醫生有二十年皮膚專科嘅經驗,佢係四季診所及二林皮膚科診所嘅院長,係大師級國際教育講師。聽聞好多貴婦都係預約嚟呢度做醫美保養皮膚。佢有好多證書,當然今次去打嘅PicoSure™ 蜂巢®皮秒激光嘅證書佢都有啦。
黃勇學醫生老婆勁靚女,仲有上雜誌,即刻勁有信心,醫生娘完全唔似四十幾,勁後生,佢仲係診所嘅藝術總監,對美學好有研究,亦都俾咗好多變美嘅意見俾我喔!同埋佢哋對美嘅概念係「彩妝式輕醫美」,客製化咁幫助客人變美變年輕,唔係打針打到變硬膠面。
去到先做咗會診先,黃勇學醫生其實有建議我做皮秒+Sculptra,但由於個人對打針有小小怕痛,所以都係做咗皮秒先。其實個心郁郁,因為黃勇學醫生有童顏教父之稱,仲會教其他醫生打針。
呢部美國Cynosure® PicoSure™ 蜂巢®皮秒激光,連范爺都係打呢部機,部機拎咗美國FDA認證用於治療色素性病變及紋身。世界上第一部有齊三種波長,532nm,755nm,1064nm嘅皮秒激光儀器,有效由內到外改善皮膚。
醫生操作有專業皮膚知識,連眼都可以做埋,真係一個專業嘅體驗。療程時間非常快就完成,唔會停留皮膚做成傷害。醫生專業即係專業!!
我面頰上有斑,之前有打過1064nm傳統激光6次,係香港嘅醫學美容院打嘅,但就唔係醫生操作部機,係就係淺咗,但係過一排同無打過無咩分別。有時化咗妝美顏咗都有個黑色印咁,影相之後要勁P圖加超勁美顏先無咁覺,有時出街仲俾朋友問嗰個位咩事黑咗。
最後我決定塊台中嘅四季診所做皮秒,做咗一次,黃勇學醫師幫我打嘅,一次已經見效。一星期即刻好似甩皮咁,甩咗黑色素,斑斑點點都退咗色。醫生操作會調較到較大嘅效果,因為佢地有專業皮膚知識,可以因應客人嘅皮膚狀況得到最大嘅效果。因為係香港治療師操作唔會較到咁大,就算同一部機都未必得到我想要嘅效果。
療程後仲會俾埋搽面同埋藥膏,怕大家療程後用錯產品,得唔到最好嘅效果,太貼心。診所仲會交換聯絡,療程後會關心進度,有咩問題可以即時問佢地。
預約可以WeChat佢哋喔,用我名預約會有優惠喔,仲有神秘小禮,WeChat ID:wxid_xt7ht95345tx22
四季診所仲有出面膜,療程後唔使怕用錯產品,可以放心去做完療程,等待變靚靚就得喇!黃勇學醫生老婆Angel,領導台灣醫美創造時趨勢,更聯名全球有「第一藝術箱」之稱嘅CENTURION旅行箱將美學理念融入生活,發表以ANGEL老師聯名款裘莉包。
去台中診所做醫美係一個好好嘅體驗,醫生操作會有較大嘅效果,因為價錢同技術都啱我。而香港醫生打又比較貴,去呢度旅行之餘仲可以變靚靚,一舉兩得!
診所有好多服務㗎,可以去佢網頁睇下 => http://www.20skin.tw/index2.php
四季診所(20skin醫美集團)
地址:407台中市市政路500號20F-8(親家T3商業大樓)
電話+886 4 2254 5090


留言

熱門文章