口碑沸騰台劇《我們與惡的距離》


近排好小煲劇,因為好多劇情都係情呀愛呀,睇得多都係差不多嘅橋段。但呢套台劇真係難得嘅好題材,唔再係男主角好有錢又靚仔又愛你嗰啲劇情。劇情真實,睇完有反思,難怪台灣傳媒話呢套係神劇。

《我們與惡的距離》嘅導演林君陽表示:呢部劇係講一件「無差別殺人事件」,加害者與被害人各人不同嘅立場,以及在旁邊嘅審判者、辯護者、或是牽連者所有人嘅故事,大多數人都係好人,如何放下成見,用同理心和諒解對待彼此。

會睇呢套劇嘅原因,大概係因為演員陣容鼎盛,全部都好戲之人,應該都會幾好睇,加上HBO Asia都有播,更加吸引。上星期已經大結局,所以唔使追得咁辛苦,同埋得十集,好精彩劇情唔拖拉。好耐未試過俾一套劇感動到要寫一篇文嚟讚賞。
 
劇中嘅吳慷仁係全套劇嘅主要演員,殺人犯嘅辯護律師王赦,因為佢係串連起各個角色嘅核心人物,睇完呢套劇會感受到金鐘視帝嘅魅力,真係太好戲^^ 賈靜雯相隔15年後再拍台劇,演技大爆發,同劇演員一齊飆戲,加上拍攝手法勁有電影感,一定係年度必看旗艦大劇。

睇完感受好深,試著探討「到底什麼是好人,什麼是壞人,有標準答案嗎?」而家呢個網路時代,發表意見真係好容易,只要透過鍵盤就可以自由批判,輿論、媒體以及網友所謂嘅正義,如何定義好人惡人,發人深省!

劇情真係唔講咁多,因為人人睇嘅感受都唔同!一部真實又令人深思嘅劇集,穿插社會時事、家庭關係、職場食物鏈等錯綜複雜嘅人性,劇中好多金句都好揪心,真係不能錯過嘅神劇。有消息指劇組會拍下一季,真係好令人期待。


*所有圖片來源自網上*


Facebook

instagram


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章