夏天防曬識揀一定揀物理性防曬|dermalogica® 感光防禦提亮保濕霜 SPF30

夏天嘅紫外線對皮膚嘅傷害,只要係戶外唔搽防曬就會知道!咁大膽嘅事一次都未做過,但咪以為室內就無事,而家智能手機、電腦個MON越來越大,藍光傷害都係唔可以避免。曬完會因為紫外線嘅熱能令到皮膚水份被蒸發,會乾嚴重仲會甩皮,戶外室內無搽防曬,真係小啲保護都傷害平日細心護理嘅皮膚。皮膚乾會點?就會有乾紋,有乾紋會點?就會有皺紋,有皺紋會點?會老囉 T.T 要做萬年少女真係要做好第一步,就係防曬!
dermalogica® 推出全新感光防禦提亮保濕霜 prisms protect SPF30,全面抵抗UVA和UVB嘅保護,自由基嘅損害及污染,日間配合肌膚的防禦模式,防曬同時長效保濕。皮膚有效提升自然亮澤光感,全靠 Light-activated Intelligent drone technology 感光活化偵測技術透過光激活。
dermalogica® risms protect SPF30,搽上面質感水潤,延展性好好不泛白,一般防曬搽咗感覺會好厚,搽咗唔有痴笠笠嘅感覺,感覺好薄。感光防禦提亮保濕霜都係物理性防曬,防曬最好選擇,下圖化學性防曬及物理性防曬嘅分別。
物理性防曬會將紫外線反射、散射、折射,亦都唔會俾皮膚吸收,適合敏感性肌膚或幼兒都可以用。化學性防曬就會容易俾皮膚吸收,所以有啲人用咗,就可能會生粒粒,甚至有機會皮膚敏感。
dermalogica® 醫學美容品牌,專業護膚針對不同膚質,研發不同嘅方案改善大家嘅皮膚狀況。部份店舖更設有美容房,有專業治療師為您服務,整個療程都係用 dermalogica® 產品做嘅 facial,真係好吸引。
dermalogica® 醫學美容品牌,全球皮膚護理專家及護膚品用家嘅首選!


Facebook

instagram

在 Instagram 查看這則貼文

☀️夏天防曬識揀一定揀物理性防曬|dermalogica® 感光防禦提亮保濕霜 SPF30 夏天嘅紫外線☀️對皮膚嘅傷害,只要係戶外唔搽防曬就會知道!咁大膽嘅事一次都未做過🙅🏻‍♀️,但咪以為室內就無事,而家智能手機📱、電腦💻🖥個MON越來越大,藍光傷害都係唔可以避免。曬完會因為紫外線嘅熱能令到皮膚水份被蒸發,會乾嚴重仲會甩皮,🏖戶外室內無搽防曬,真係小啲保護都傷害平日細心護理嘅皮膚。皮膚乾會點?就會有乾紋,有乾紋會點?就會有皺紋,有皺紋會點?😱會老囉 T.T 要做萬年少女👱🏻‍♀️真係要做好第一步,就係防曬! dermalogica® 推出全新感光防禦提亮保濕霜 prisms protect SPF30,🤲🏻全面抵抗UVA和UVB嘅保護,自由基嘅損害及污染,☀️日間配合肌膚的防禦模式,防曬同時長效保濕💦。皮膚有效提升自然亮澤光感,全靠 Light-activated Intelligent drone technology 感光活化偵測技術透過光激活。 @dermalogica_hk #dermalogicahk #prismsprotectspf30 #suncare #hkiggirl #hkig #hkigers #hkbeauty #hkblogger #igblogger #instablogger #hkgirl #hkskincare #hkgirls #madeinamerica #madeinusa #dermalogica #medicalskincare #natalieluvbeauty
Natalie Chu(@nataliechu)分享的貼文 於 張貼


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章