箍牙唔可以求其|Invisalign隱適美隱形牙箍專利科研值得信賴

細個有諗過箍牙,但總係唔想做鋼牙妹!牙齒整齊對成個人嘅觀感都有唔同,其實箍牙除咗靚,仲有好多健康嘅問題大家都未必留意到,因為牙齒唔齊咬合有問題都會影響到呼吸,牙齊先有正常嘅咀嚼功能,所以千祈唔好以為箍牙剩係為咗靚(當然呢個都係好重要嘅原因之一XD)!
而家箍牙有好多選擇,要識揀真係唔易,選擇一多就會揀錯係好多人嘅宿命XP!唔想揀錯,可以了解一下自己為咩事要箍牙先,決定做之後有無咩需要攪,最主要係做下功課,睇下邊個先啱自己。如果真係箍牙,我一定唔會揀鋼牙,所以一定係隱形牙箍,網上好評最多一定係隱適美,因為我剩係聽過佢個名,但做資料搜集嘅時候發現其實仲有其他牌子,真係要仔細研究一番!
SmileLove 同 Zenyum 就係我做功課時發現,但介紹唔多,無咩評論,真係好難知佢嘅好壞!資料咁小剩係知道 SmileLove 同 Zenyum 個隱形牙箍牙肉邊唔跟牙形,一條直線可能牙肉會痛!剩係呢點都唔想考慮!
都係睇返全球超過 680 萬個人都試過用嘅Invisalign隱適美隱形牙箍,正評同成功個案都好多,隱適美由醫生操作 Custom made 完全乎合自己嘅牙,真係唔使諗都知揀佢。
隱適美到而家有880項專利,研究左260隻物料兼開發8年,就係SmartTrack,仔細睇可以見到一層層複合層。原來每一副牙箍係會不斷改變裡面嘅複合層,和牙齒或額外黏係牙齒上嘅附件粒粒 (功能像手柄一樣) 產生持續和輕柔的力,準確地推動牙齒移動。物料嘅彈性非常重要,薄得嚟柔韌,彈性好高。
隱適美矯齒療程以立體電腦矯齒科技,可預測及模擬牙齒移動及箍牙效果, 為你設計專屬你嘅療程計劃,將剝牙嘅需要減至最低。ClinCheck軟件設計你每一步嘅牙齒移動, 而ClinCheck預覽看到的每一步移動就等於每一副牙箍,正因為對療程預測力有信心,所以一早把所有牙箍製造出來。
全程有一個經驗嘅牙醫係可以了解牙齒可以移動幾多、幫我計劃精準嘅移動、最快捷同安全的移動路線等。原來隱適美療程模擬計劃,比如我唔想剝牙,又想改善小突出嘅嘴,可以擴大牙弓,或者磨牙縫等,唔係人人都跟同一個做法。只要同牙醫傾點揀,完全係跟個人諗法做,真係好安心。
大家有興趣嘅話,可以親臨體驗館了解更多 ! 記住體驗Smile View預覽笑容改善後靚左幾多,清䀿易明架 (全香港得呢度有!!)
隱適美體驗館
地址:香港 銅鑼灣怡和街18號 地下(地鐵站F出口)
查詢電話:3101 0133

Facebook

instagram


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章