一如既往好用嘅面膜|森田藥粧全新升級天然水活肌面膜系列

 

一直都好鍾意敷面膜,尤其是透明質酸精華嘅保濕面膜更是最愛(透明質酸=玻尿酸,只係台灣譯名唔同)!台灣嘅面膜真係又平又好用,CP值超高,不論技術、成分、配方、安全度都係高質素,森田藥粧絕對係符合曬以上條件,係專業又安全嘅國民保養品!

 

認識森田藥粧差不多10年,omg 真係好耐!當時第一次敷玻尿酸複合精華液面膜,真係超級驚艷,無諗到咁平嘅面膜,精華會多到咁,敷完仲勁保濕,之後就一直都有用森田藥粧出不同系列嘅面膜。

全新升級嘅天然水活肌面膜系列,曾獲頒發多個獎狀及認可,在引入香港短短數年間銷量更屢創佳績,五年間每日售出超過42,000片,成績十分出眾!

 

三重玻尿酸複合原液面膜&白金胜肽煥顏鑽白面膜,兩款都有日本頂級嘅玻尿酸,首創「MEDMORI®️獨家專利成分」,萃取出分子量比一般方法細小數十倍嘅多醣,能更輕易地被人體肌膚吸收,加入積雪草萃取,具絕佳修復力,有助舒緩鎮定肌膚,強化肌膚防禦屏障,促進肌膚修護機能形成保護膜,抗皺同時恢復緊緻彈性。

 

三重玻尿酸複合原液面膜,蘊含大中小分子玻尿酸,有效保濕、保持肌膚水分。深層鎖水。

夏天戶外活動多,曬得多都會黑,用白金胜肽煥顏鑽白面膜,加入熊果素及複方淨白成分,保濕之餘仲有效抑制黑色素、淡化暗沉及淨白亮肌,預防斑點形成。

兩款嘅面膜精華液都非常多,一片面膜有28g美容液,多到可以敷埋條頸。敷完之後皮膚細胞飲飽水,好有光澤。

兩款面膜都不含酒精、礦物油、人工色素,溫和成分,可以安心使用﹗



Facebook




instagram



Natalie ★instagram★ ☆Facebook☆ 

Blog ☆Beauty Exchange

She.com

U Blog

Blogspot

for any enquiries pls contact

chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章