感動對白療癒人心|3套劇集金句

今年嘅在家時間真係前所未有嘅多,都唔使講點解大家都一定知。在家太長時間真係會影響心情,諗得多個人都會憂鬱,煲吓劇打發吓時間係必須。睇咗咁多劇,有幾句金句真係要同大家分享吓,煲劇嘅同時都可以勉勵吓自己,呢個時間真係好需要療癒!


《浪漫輸給你》第3集

張立昂飾演賀天行呢位霸道總裁訪問中嘅一句對白:「在風雨中要像個大人,在放晴時要像個孩子。」宋芸樺飾演鄭曉恩就係睇咗呢個訪問中嘅對白心生情愫。

呢句對白應該係嚟自法國名言:「Il faut être l'homme de La pluie et l'enfant du beau temps.」


面對逆境,要堅強像個大人,睇到都好有感觸!


《半澤直樹 2》大結局

上戶彩飾演半澤花同佢老公講嘅一句對白:「只要活著,就還有希望。」


睇到呢句真係眼濕濕,可能疫情令我覺得活著很難!


《Emily in Paris》第1集

Emily 個法國同事同佢講:「You live to work, we work to live. It's good to make money, but what you said success, to me it's punishment. 你是為工作而活,我們是為生活而工作。賺錢是好,但你口中的成功,對我而言是懲罰。」


睇呢套劇真係好想去巴黎,睇咗當去咗!

成日都講work life balance,但真正做到又有幾多個,疫情期間真係多咗好多時間生活,但又小咗好多收入,真係不禁感到徬徨無助。收入小咗嘅時候諗其實懲罰都好似幾好... 都好矛盾...


呢段風雨中嘅時間可能有好多人都好辛苦,但活著就有希望,希望大家活得好似一個孩子咁!



♥以上所有相片來自網上♥


Facebook





instagram



Natalie ★instagram★ ☆Facebook☆ 

Blog ☆Beauty Exchange

She.com

U Blog

Blogspot

for any enquiries pls contact

chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章