懷念那年日本藥妝店嘅瘋狂購物|Hello Kitty 聯乘篇


呢排聽得最多人講嘅說話:「好想去旅行!」我心諗我唔想咩!想又點?! 

OMG!我真係好掛住日本,留港都要做偽櫻花妹,拎返之前係日本藥妝店買嘅嘢出嚟,懷念吓!其實去日本真係好多嘢買,尤其鍾意行藥妝店,鍾意日本嘅卡通人物,仲會有好多crossover嘅嘢買。不止一次俾人話我唔似鍾意Kitty,我唔明(,,Ծ‸Ծ,, ) ,難道生得個樣唔可愛就唔可以鍾意可愛嘅嘢?!雖然身為Hello Kitty嘅粉絲都覺得,如果要買晒佢所出嘅嘢,應該會破產!但去日本真係會忍唔住買,真係好多得意又可愛嘅不同類型產品,睇返都覺得好得意QvQ 我懷疑今次我會不停咁講Kitty好得意,樣樣都講好得意,無其他詞比得意更適合!!



Kanebo Suisai酵素洗顏粉之出名,都唔使介紹,但同SANRIO聯乘就要介紹吓!粒粒都有卡通人物樣,8粒有Kitty樣,得意到唔捨得用haha



NONKUMA遠紅外線發熱眼膜貼,滿滿Kitty樣係眼膜上,仲要有遠紅外線發熱,黑眼圈都對付到,最緊要係包裝有Kitty親身體驗並介紹點用,化身美妝KOL嘅Kitty好得意呀!



STEAMCREAM「蒸汽乳霜」限量版,Kitty樣好得意,Cream好好用,我濕疹用都無問題,仲改善咗,誠意推介俾有濕疹嘅朋友!


因為Kitty,棉花棒都要買hahaha 但真係好得意,連棒上面圖案都係Kitty樣!最近見香港有啲藥房都有得賣!



呢個定妝噴霧,全日文睇咗勁耐都唔知咩牌子!嗯,剩係睇到重點 Made in Japan,OK買hahaha 因為得意


化完妝要落妝,落妝之餘又保濕,有30張咁多!好似係100円店買,又平又得意!



MSH Love Liner眼線液筆,除咗防水仲好畫快乾,最緊要係日本@cosme評選第一名嘅眼線液,Kitty樣嘅買咗好多支,真係好畫又唔會化開,實用又得意!


BOU BOU TINT GLOSS染唇,好方便,有Gloss感嘅唇,好有豐盈嘅效果!又係得意嘅!



大木製藥出嘅液體絆創膏,真係我呢排嘅救星,唔知做咩呢排成日𠝹到手指,搽咗之後有層透明嘅保護膜,傷口唔會感染又防水,最緊要係關節位都處理到,好過貼膠布多多聲,傷口仲好快好!望到Kitty咁得意都快啲好!


MUHI S止痕嘅走珠筆,對我呢啲成日俾蚊蟲咬嘅甜美血液擁有者,真係要買,包裝雖然好得意,但佢係好有實力嘅!



HISAMITSU除咗出撒隆巴斯之外仲有好多產品,眼藥水都有㗎,仲同得意又可愛嘅Kitty聯乘!買過幾次,和服特別可愛!



LION 休足時間,無藥用成份,天然草本成份,腳攰用都唔怕皮膚出狀況,Kitty又化身美妝KOL得意示範可以貼腳底haha


Skater 3D口罩,三層構造,99%過濾率,係我有一個朋友係日本買俾我,得意到唔捨得用!



Kitty都要浸浴,咩牌子又係睇唔出,包裝背後介紹激汗・情熱的風呂hahaha,浴鹽浸浴真係正!後面個Kitty太得意,忍唔住要Cut出嚟放係張相度!!


去日本真係好開心,原定今年年頭要去買福袋,真係有啲遺憾!但唔緊要,希望疫情過去喇,我都要飛過去!諗返以上嘅嘢好似係激安、@cosme、100円店都有買,但大部份都係藥妝店買。其實100円店同Kitty聯乘先最好買,又平又多,不過大多都用咗,好難一齊影出嚟,下次真係要買果時就影定先,唔係有時真係會唔記得!出呢篇文係驚我自己唔記得,都想bookmark返,記錄返自己買過嘅嘢,再去再買!


Facebook







instagram





Natalie ★instagram★ ☆Facebook☆ 

Blog ☆Beauty Exchange

She.com

U Blog

Blogspot

for any enquiries pls contact

chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章