《慢活》賞花睇書飲啡嘅日系花店

IMG_8335
就黎農歷新年,有無諗住去邊呢?每年我都一定會同屋企人去花墟行下,買下花。花墟俾到我童年回憶,因為我讀果間小學就係對面。每年去行都睇到變遷,早排去行發現一間日系花店。未入間舖,門口已經有好多盆栽,好似去左日本東京目黑區自由之丘(自由が丘),真係好靚。
IMG_8313IMG_8314
一入到去就見到金賞蘭花,呢度賣嘅花係日本黎,每年都會攪一啲花卉展覽,之前亦有邀請長野縣花農代表Ando Tadayuki先生黎花店介紹花卉。花店定期都會有workshop,教下插花之類嘅活動。
IMG_8330
連盆栽都有日系Feel,真係好正。
IMG_8331
仲有一啲,盆栽BB,有一對結婚BB,有朋友結婚可以買黎送俾人。
IMG_8310IMG_8327IMG_8320
再行入小小,飄左一陣咖啡香氣黎,嘩原來有隱藏Cafe。
IMG_8317IMG_8316
間Cafe嘅咖啡師有去參加比賽,咖啡質素應該唔差,見到有好多咖啡專業器材賣,都係日本貨。不過我去到已經太遲,Cafe收工了,果時好似差唔多6點。
fullsizeoutput_16bd IMG_8318
除左咖啡仲有一啲輕食,蛋糕麵包都係自家製。定期仲會有烘焙Workshop。
IMG_8328
呢度無WI-FI,睇下書,睇下花,同朋友傾傾計,大家一齊慢活一下。一間花店有得食野飲野,又有得買野,又有得學下野,真係唔係一間花店咁簡單。下次去一定要拎本書去扮文青。

Hay Fever Floral & Gifts Limited
花粉熱鮮花禮品有限公司

地址:九龍旺角花墟道62號地下
電話:23970668

訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章