CP值超高醫學級產品

IMG_8522
早排有人同我講,而家啲人好難估佢幾多歲,都係嘅而家醫美咁流行。先唔好講打針微調,醫美產品都可以保養到一定水準。醫學美容影響人類有幾大,我諗女仔皮膚狀況平均都比年齡細10年。

其實我都幾鍾意用醫學美容產品,覺得科研實證,信心保證haha。台灣醫學美容產品都係CP值高嘅選擇,因為價錢合理,質素仲好高。Loveisderma雖然係台灣品牌,但其中有部份產品係瑞士及美國制造,有專業科學背景驗證嘅產品,一定唔會有過敏嘅情況。需知道,買左返黎搽左又敏感,咁買黎做咩。呢個品牌係好多國家都有得買,中港台都勁多達人推介,一早都知道呢個牌子。
IMG_8523
敷Loveisderma Deep Hydrating Mask之前忍唔住大聲咁嘩左一聲,因為佢係我敷過咁多面膜,最最最多精華嘅面膜,滿滿嘅精華都不能形容得最貼切。精華多到好狂haha。
IMG_8613 IMG_8614
生物纖維面膜,燒傷皮膚都係用佢,生物纖維由安全微生物菌發酵而成,其纖維細過皮膚之間嘅皮溝,不但皮丘同皮溝都達到相同深度保養,另外仲可以避免精華液蒸發,好似人類第二層皮膚咁,難怪佢有個名叫人造皮膚。
IMG_8604
精華成份有蘆薈葉露、玻尿酸、甘草根萃取物、小黃瓜、海藻、德國洋甘菊、水解酵母蛋白等。多到用個30ml嘅樽倒起佢,仲可以留返之後用,咁當然最好一星期內用晒,但我會留返第二日用棉花濕左精華再敷,一Mask兩日用,抵到呢。IMG_8595
IMG_8524fullsizeoutput_17f6
5合1 嘅深層卸妝潔膚液,具卸妝潔膚、抗氧化、化妝水、舒緩、保濕多功能。簡易卸妝,唔使不停咁來回抹,眼紋都小啲。黎自瑞士阿爾卑斯山天然活泉水,不含防腐劑,酒精及香料,敏感肌膚都適用。
IMG_8526IMG_8527fullsizeoutput_17f4
Paper Mask敷得多,有時我都懶,會想敷下Gel Mask同Cream Mask。B5 Hydraboost Gelly Masque啫喱狀,敷完保濕度提升好多。敷前會加Hydramax Serum打底,效果更好。搽5mm可以敷20-30分鐘,重要成分係維他命B5,我用第一支精華液就係維他命B5,呢個成分保濕真係一流。
IMG_8525fullsizeoutput_17f2
Loveisderma 2008年美國南加州ISDERMA INC 結合國內外頂尖實驗室與來自皮膚學、生理學的全球頂尖科學家研發產品,Hydramax Serum亦係其中一個Made In USA嘅產品。呢支B5精華結合左玻尿酸,達到長效保濕鎖水功效。玻尿酸仲有雙分子,小分子滲透力佳,大分子抓住水份,肌膚表面形成保護膜。

話時話,近排病到7彩,唔係輪住敷呢個啫喱面膜同紙面膜,一定乾到老左幾年。食西藥皮膚水分一定抽乾,好彩收到好產品。謝謝Loveisderma^^。


訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章