泰國手信零食篇【Giveaway手信】


fullsizeoutput_1a27
去泰國除左Hea仲有好多野買,Big C一定係必去嘅地方。Big C係泰國大型連鎖超市,去過嘅朋友一定知除左日用品之外仲有好多野買。相中嘅芒果乾唔記得獨立影相已經食晒,haha太好食,去泰國記得買芒果乾。
IMG_9645
一定要買濕魷魚,因為我好鍾意食^^ 黃罐果個魷魚係達人叫我買嘅手信,我自己都買左一罐。藍色黃色果個小包魷魚絲勁好食,又非常之抵買,係7仔買過一次,食過返尋味,好似有個金龜嘜logo。
IMG_9102
所有果仁都勁平,平時係香港買好鬼貴架嘛!買左幾包,綠色果包係wasabi味花生好好食。
IMG_9103

人生最鍾意嘅零食係紫菜,細細個已經食到非常瘋狂。呢包紫菜係我一個女神friend請我食過之後,一試難忘,一定要買啦。

IMG_9104
泰國限定,有魷魚味、泰式炒蟹味、泰式炒蝦味
IMG_9100
glico冬蔭功味、泰式炒肉碎味、小老板紫菜 X glico百力支,都係泰國先有㗎!
IMG_9099
MAMA公仔麵係要一箱一箱咁買,因為太好食,佢個冬蔭功湯底實在無得輸,勁多遊客都係幾箱幾箱咁買。呢個Shrimp Creamy Tom Yum Flavor真係my飛佛^^。
IMG_9098IMG_9643
魷魚味,但蟹形嘅唔知薯片定咩,因為好得意所以買。
IMG_9106
泰國有好多間Big C,但我通常係去central world對面果間,因為方便。其實買手信我都無咩心得,但係我會揀產品放最多出黎,同埋放係多眼地方我會買黎試下。因為正常銷售多嘅先會放咁多出黎㗎嘛!係,我認我膚淺鍾意熱門野haha
IMG_8854
IMG_8856
飲唔到泰象啤可以飲泰象水haha XP
地址:97/11 Rajdamri Rd.Lumpini, PathumwanBangkok 10330 (Big C 就係Central World對面)



IMG_9016IMG_9027
ASIATIQUE The Riverfront 呢個最大最靚嘅夜市,係曼谷必去夜市。其中有一間買手信嘅地方(美珍香),勁多遊客排晒長龍,因為佢呢度嘅手信,平過Big C。
IMG_9059
又係我最鐘意嘅濕魷魚,呢度100泰銖,Big C要成百幾。
fullsizeoutput_1a28
唔知點解,黎泰國一定會買椰子糖。
fullsizeoutput_1a2b
魷魚絲都係100泰銖咋。
fullsizeoutput_1a2a
阿媽話泰國龍眼肉好正喎,仲唔買返包咩。
fullsizeoutput_1a2c
買左支黑椒同埋咖喱粉,睇下同香港有咩唔同。仲一支蜜糖,極之非常後悔只買左一支。因為買左之後返黎Google先知,泰國皇家牌蜜糖又可以沖水飲,又可以敷面,OMG後悔。
fullsizeoutput_1a33
皇家牌仲有出牛乳片,好彩有買。
fullsizeoutput_1a29
去呢個夜市我有係VOOV呢個APP做過直播,可以睇返重播。另外有一次係介紹手信,可以download VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

ASIATIQUE The Riverfront
地址: 2194 Charoen Krung Rd, Khwaeng Wat Phraya Krai, Khet Bang Kho Laem, Krung Thep Maha Nakhon 10120泰國

Natalie會係自己個Facebook 專頁送出兩份手信,㩒呢度=》NatalieluvBeauty
IMG_9648IMG_9649



訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章