【活動】SABON 2017 春季清新橘香系列

IMG_0124
小編叻之前去左SABON新品發佈會,咁啱著到成支產品咁樣樣haha,現場有野食又有得試產品。SABON呢個香薰品牌,今次新產品主要用柑橘、佛手柑,配合甜橙花、茉莉花,廣藿香、香草、麝香,總之好香啦hahha 去睇下有咩試先!
IMG_0083IMG_0085
呢個井好好笑haha,成個許願井咁樣樣,幾想掉一蚊落去許返個願haha。可以即場試下磨沙係手上面,磨完即刻勁滑。仲有一支衣物香薰噴左成身勁香。
IMG_0150
大會攝影師作品,我好認真試個Body Gel^^IMG_0094IMG_0091
洗完手磨完沙搽埋Hand Gel就開始食下野,聽下主持人講下新產品。
IMG_0119

餐廳出面都係亮點,必影相嘅打咭位。
IMG_0115
勁多人一齊去Event係開心嘅!IMG_0096IMG_0099
現場仲有得DIY花花圈,我貢有才華,俾人讚我整得靚hahahha 跟著我一囂,佢就話當我無講過hahah
IMG_0156
小編叻去完活動,梗係要試產品啦!IMG_0157
呢套產品有Shower Oil、Body Scrub、Body Gel,都係全新嘅清新橘香系列!IMG_0158IMG_0188
原本以為Shower Oil唔會有泡會洗唔乾淨,但都有起泡,唔算太多,洗得乾淨之餘過水唔會乾。呢支Shower Gel過左水仲好潤。IMG_0189
呢個磨沙真係用完堅滑,雖然佢望落好似好粗粒子咁,但放落皮膚度又無咩野。海鹽又唔會污染環境,我地都要好好愛地球先可以享受大自然嘅魔力。
IMG_0163
磨完砂都唔乾,好正。IMG_0190
呢個Body Gel,聽到Gel以為一定好水,但其實佢俾我感覺有別於一般Gel。搽完好吸收,好滋潤。
小編叻報導完畢^^

訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章