抗老聖品|KIEHL'S 升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華


KIEHL'S 醫學雙維他命C抗氧亮活精華推出升級版,原本嘅配方係我最喜歡嘅維C精華,用過咁多隻維C精華都係 KIEHL'S 呢支皇牌修護精華最好!由於維他命C係一個相當唔穩定嘅成分,KIEHL'S 經過多年嘅科研,專家鑒定配方,研發出全新升級版。我都有用開KIEHL'S 維C精華,全新升級版真係好期待!

原本配方10.5%純正維他命C,全新升級版維他命C濃度增加至12.5%,並增添微細透明質酸,提升修護皮膚嘅功效!分子極細嘅透明質酸,鎖水力高1000倍,深層保濕,再加上純正維他命C,抗皺及柔膚功效更顯著。
原本嘅配方我之前都有寫Blog介紹過!☞  
升級版比舊版更易吸收,質地亦都比較順滑,因為我覺得舊版好難推開,質地比較杰。

純維他命C係膠原合成嘅必需元素,亦都係一種抗氧化劑,能夠保護皮膚免於自由基嘅威脅,所以對修復皮膚及協助膠原蛋白合成有極大嘅幫助。升級版配方有淡淡柑橘味,清新怡人,抗氧化及抗皺效果更強。

我人生第一次買嘅 KIEHL'S 產品就係佢嘅 Lip Balm #1,呢支護唇膏之經典,實在係太好用。KIEHL'S 嘅唇部產品都相當出色,全新推出奶油修護晚安唇膜,瞓前搽可以改善脫皮狀況,瞓醒覺即刻有柔軟嘅咀唇。

全新奶油修護晚安唇膜,含椰子油和野生芒果油,滋潤唇部同時全天候保濕。亦都可以當妝前底霜咁用,化唇妝前用雙唇即變柔軟,之後化鮮豔嘅唇色都無問題。

☆ 產品由品牌提供☆
Facebook

instagram

KIEHL'S 醫學雙維他命C抗氧亮活精華推出升級版,原本嘅配方係我最喜歡嘅維C精華,用過咁多隻維C精華都係 KIEHL'S 呢支皇牌修護精華最好!由於維他命C係一個相當唔穩定嘅成分,KIEHL'S 經過多年嘅科研,專家鑒定配方,研發出全新升級版。我都有用開KIEHL'S 維C精華,全新升級版真係好期待! KIEHL'S 嘅唇部產品都相當出色,全新推出奶油修護晚安唇膜,瞓前搽可以改善脫皮狀況,瞓醒覺即刻有柔軟嘅咀唇。 #natalieluvbeauty #Kiehlshk #雙維C精華 #CtheDifference #DermatologistSolutions #sleepbutter #奶油唇膜 #hkig #hkiger #hkiggirl #hkgirl #hkblogger #instagood #instablogger #igblogger #hkbeauty #vitc #hongkonggirl #instabeauty #flatlay

Natalie Chu(@nataliechu)分享的貼文 於 張貼



Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章