專為亞洲人而設嘅粉底|Lancôme 極致持妝輕透粉底


粉底嚟講真係對我好重要,因為唔上粉無信心!我夠知素顏自然美,但首先個人要美先得㗎,要我素顏,我唔敢。揀粉底顏色真係好重要,好多時外國牌子會好白,唔太啱我哋亞洲人,所以Lancôme 按亞洲人嘅肌膚研製,推出全新專為亞洲人而設嘅粉底 Teint Idole Ultra Wear Liquid Foundation 極致持妝輕透粉底。

化妝前一定要搽妝前底霜,Lancôme La Base Pro 妝前柔滑隔離霜,不含油份,獨有 Elasto-Smooth™ 科技有效折射光線,修飾毛孔、瑕疵、細紋,更持久貼妝。


全新專為亞洲人而設嘅粉底 Teint Idole Ultra Wear Liquid Foundation 極致持妝輕透粉底,半啞緻嘅亮澤妝效,完全可以為你打造偽素顏嘅必備單品。

遮瑕效果好好,個妝化咗成日都唔溶妝,真係可以keep到18個鐘,生咗粒瘡都遮到!

Lancôme 極致持妝輕透粉底,係我近期用過Keep到最耐唔溶妝嘅粉底。妝效又自然,同時持久水潤,真係好值得入手。

☆ 產品由品牌提供☆
Facebook

instagram

專為亞洲人而設嘅粉底|Lancôme 極致持妝輕透粉底 粉底嚟講真係對我好重要,因為唔上粉無信心!我夠知素顏自然美,但首先個人要美先得㗎,要我素顏,我唔敢。揀粉底顏色真係好重要,好多時外國牌子會好白,唔太啱我哋亞洲人,所以Lancôme 按亞洲人嘅肌膚研製,推出全新專為亞洲人而設嘅粉底 Teint Idole Ultra Wear Liquid Foundation 極致持妝輕透粉底。 👇🏻blog👇🏻 #Lancôme #natalieluvbeauty #lancomehk #teintidole #空氣感零瑕持妝粉底 #foundation #lancome #brandnew #hkwomen #makeupbase #hkmakeup #antiaging #skincare #hkig #hkiger #hkigers #hkiggirl #hkbeauty #hkbeautyblogger #hkgirls #hkgirl #igblogger #hkblogger #instabeauty #instablogger #flatlay

Natalie Chu(@nataliechu)分享的貼文 於 張貼


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章