香港最美日落|下白泥冬夏兩季美景


近排大家應該都無咩點出街,但碌 IG、FB 見到好多人都去行山,郊外行吓,其實我上個月都有去行吓山,睇吓日落。呢排有好多新規例,嚟緊應該短期內都無咩機會外遊,出去行山都未必去,唯有睇吓舊相!睇咗好多旅行相都真係好想去,但又真係唔會去,再睇睇吓發現原來我之前夏天同冬天都有去過下白泥睇日落,呢度被譽為香港最美日落,即刻整理吓冬夏兩季美景有咩唔同,一解我在家嘅苦悶(,,Ծ‸Ծ,, )

上個月仲係冬天,雖然香港嘅冬天真係一啲都唔凍!原本以為會無咩人,點知 people mountain people sea (☉_☉)  因為上次夏天去真係無人,可能太熱啦!上個月去下白泥,可能係潮漲嘅關係,下次去真係要check定潮汐預報。
冬天嘅下白泥其實都好靚!

↓去影日落真係要等到落咗山之後,有機會會見到晚霞,但未必會次次都見到,因為要睇當日嘅雲量同空氣質素。

↓落咗 filter 其實真係好 IG-able!



上年7月夏天嘅下白泥!潮退嘅時候陽光映照落大海,療癒美感!

影剪影都幾有 Feel!

就係上年嘅夏天,去影日落個太陽一落山就走,但係原來個晚霞好靚,剩係影咗個天,希望今年夏天可以再去!

疫情真係對大家好大影響,身邊有好多人工作都受到影響,包括我自己都係,心情自然唔太好。睇返啲相都有小小療癒,希望之後可以再去影多啲靚靚嘅相!

Facebook

instagram


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章