意想不到嘅「IG-able」香港景點

旅行真係會令人身心都愉悅,而家咁方便去旅行真係易好多。聽阿媽講以前去旅行,有部分國家要睇埋你銀行戶口有無錢先決定批唔批個簽證,即刻覺得以前旅行原來咁煩!細個果時無咩錢邊有得一家去旅行,但會去吓山頂坐吓纜車、尖東海傍坐吓渡海小輪,其實都好開心。香港有好多景點都好靚,旅行易咗反而錯過身邊嘅風景!放假有時得一兩日,去吓香港景點過吓遊客癮,去山頂行吓都不錯!
一直都好想去香港杜莎夫人蠟像館,喺蠟像館時可以去探吓我偶像Jackson!行完之後諗住去影吓山頂嘅風景,點知已經大霧到好似係仙景一樣,咩都影唔到 (ᗒᗣᗕ)՞ 因為杜莎夫人蠟像館真係太多嘢睇,又有嘢玩,影咗勁耐相都唔肯走。^‿^。 真係無諗過呢度係咁「IG-able」!
巨星雲集嘅杜莎夫人蠟像館,今年翻新咗「樂壇巨星」專區,有錄音室、巨星舞台及360度環迴舞台,我仲有同米高積遜喺AR特效一齊跳返part٩(^^)۶ 同GEM一齊錄音,同鄧麗君一齊唱K(≧▽≦)
360度環迴舞台仲有偶像王嘉爾,超近合照勁開心!藏不住嘅小粉絲嘅心情٩(๑)۶
除咗影相之外仲可以體驗王嘉爾唱歌俾你聽,同埋AR合照!
除咗滿足追星嘅心情之外仲有藝術嘅氣息,有我最鐘意嘅日本藝術家草間彌生,沒有之一。成間房佈滿圓點,係東京以外,唯一一個草間彌生蠟像藝術主題展區。
全球首個Lady Gaga插畫蠟像,Lady Gaga與本地獨立搖滾樂隊觸執毛主音Jan Curious破天荒合作,Lady Gaga更會全身畫上黑白插畫。
鍾意fashion嘅仲可體驗行catwalk,同吳君如一齊睇show!
嚟呢度最驚喜係真係有好多打卡位,真係有影唔完嘅相!有得坐低飲吓咖啡,但杯咖啡都會令我係咁自拍(≧▽≦) 自拍咖啡上有我個樣囉。^‿^
跟著自拍咖啡隔離個位又好好影,超級「IG-able」!
仲有雪糕位好少女feel
動漫迷MARVEL都可以搵到位打卡!可以擺啲得意嘅Post配合!
最後有Hello Kitty 同麥嘜,小朋友都可以去玩 。^‿^
原來蠟像館有好多意想不到嘅「IG-able」打卡位,下次搵個weekend 預多啲時間再去,雖然我影咗好多相,但係其實都仲有好多位未影!
而家到蠟像館門口買飛,就可以享有港人專屬買一送一門票優惠喇。
了解更多:http://bit.ly/nataliechu
香港杜莎夫人蠟像館
票務詳情請致電:(852) 2849 6966 或瀏覽香港杜莎夫人蠟像館網頁 www.madametussauds.com/hongkong/


Facebook

instagram
i


在 Instagram 查看這則貼文

終於趁得閒可以去探吓我偶像Jackson!真係太多嘢睇,又有嘢玩,📸影咗勁耐相都唔肯走😆 真係無諗過呢度係咁「IG-able」! 意想不到嘅「IG-able」香港景點,今年增設全新「樂壇巨星」👩🏻‍🎤👨🏻‍🎤主題區,有錄音室、巨星舞台及360度環迴舞台,我仲有同米高積遜喺AR特效一齊跳返part舞💃🏻同GEM一齊錄音,同鄧麗君一齊唱K🎤 仲有我最鐘意嘅日本藝術家草間彌生🎃,仲有仲有太多都係去我個story度睇埋其他介紹! #madametussaudshongkong #香港杜莎夫人蠟像館 #山頂 #香港 #hongkong @madametussaudshongkong #natalieluvtravel #instatravel #travelblogger #travelgram #hktravelblogger #hkig #hkiger #hkgirl #hkiggirl #hkiggers #hktraveler #hkblogger #instablogger #lifestyle #lifestyleblogger #styleblogger #styleoftheday #styleblog #852 #852ig #852iger #hongkonginsta #visualhongkong #discoverhk #discoverhongkong
Natalie Chu(@nataliechu)分享的貼文 於 張貼


Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章