千祈唔好亂試|白曬曬防曬篇

正所謂一白遮三醜,夏天防曬一定要做足,咪以為呢排要戴口罩就唔使搽防曬,口罩唔係面罩,額頭眼周黑咗就唔好啦,反而呢排先要嚴選防曬,因為戴口罩焗住有啲防曬勁”笠”好易爆瘡。今次要分享吓呢排我戴口罩之後搽邊幾隻防曬出咗事,佢哋物理性防曬定係化學性防曬都唔重要,因為真係唔好用,下次要慎選防曬!

以下三支防曬都係我用過都會泛白,又會起白色一粒粒,又”笠”,搽咗皮膚好焗,又易出暗瘡!試嘅時候大約用5毫子份量,三支延展性都勁差,搽咗十幾個圈都仲係白曬曬,推勁耐都未均!呢三支我媽用咗之後皮膚起敏感 ಠ▃ಠ
Avène 高效清爽零感防曬乳 SPF50+
KIEHL’S 醫學全效抗污染素顏防曬乳 SPF 50 PA++++
Suisse Programme 全效防曬面霜 SPF50


有兩支噴霧都係唔掂,兩支都會噴嘅時候都好大陣酒精味,噴出嚟質地睇落好似好清爽,但其實好”笠”,皮膚噴完好似呼吸唔到咁,耐咗仲會起白色一粒粒。
THE BODY SHOP 全效透薄抗氧防曬噴霧 SPF 45 PA++
Coola 有機防曬噴霧 SPF 50

以上係我T字位油性又易出瘡,面又易敏感肌膚嘅試用,可能其他嘅膚質會OK,但我真係唔得!


Facebook

instagram
Natalie ★instagram★ ☆Facebook☆ 
Blog ☆Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章