【慎入】誤闖腐女的世界《只因我們天生一對》


呢排應該又要小啲出街,雖然我個心已經飛咗好多次,無得去泰國旅行,所以近排睇咗套泰劇一解無得去旅行又想去旅行之苦 (>x<)

首先要講吓點解會留意到呢套泰劇先,因為我真係極少追泰劇,居然係3個月前一單關於中泰網友罵戰嘅新聞,twitter轉發一張相就可以引起罵戰,男主角Bright 就係因為呢套劇爆紅,人紅是非多,睇過相就知點解會爆紅。真係幾靚仔,跟著即刻要follow佢 IG ♥ᴗ♥ 

就係因為八卦,開始搵佢點解套劇會爆紅《只因我們天生一對》,原來係講男男戀 (,,Ծ‸Ծ,, ) 嗯!男男戀真係興趣不大,睇開偶像劇嘅我,有啲...... 所以一直都無開始睇呢套劇。要開啟腐女之路真係有啲難度,心理關口真係有啲難過,男男戀 ( >д<) 朋友話前題可能要兩個都靚仔,嗯!我諗我都係睇中22歲小鮮肉混血男神Bright嘅盛世美顏(´∀`) 最近終於都追呢套劇!

《只因我們天生一對》係一套校園純愛BL喜劇,劇情其實唔係咩重點 hahaha 其實係喇,套劇大約係講男主角Bright 係校內嘅風雲人物,Win 俾個男同學追求,跟著去搵Bright 幫手扮追佢,想嚇走個男同學,之後就大家發展為 ≖‿≖你懂得! 套劇嘅節奏好快,間中仲有啲笑料,最緊要係男主角Bright 撩男對話,真係激出無數女生嘅多巴胺急升,真係撩好撩滿 ٩(๑♥ᴗ♥๑)۶ Bright 係劇中又係萬人迷,又識彈吉他,足球又勁,真係少男少女通殺。真係靚仔到諗唔到點形容,激發好多女孩心中嘅 butterfly 都飛晒出嚟,花痴女粉絲+1 ٩(♥ᴗ♥)۶ 無得飛泰國,個心飛住butterfly 先啦v( ̄︶ ̄)y 

唔好意思,太誇張,收返啲口水先 ≖‿≖ !睇完套劇終於都明白BL劇點解女仔會迷(直男一定呢世都唔會明),因為編劇寫嘅橋段根本係好多女仔嘅夢想!有睇開BL漫畫就知有三大橋段成日都出現,呢套劇完全唔小得,靚仔男主角專一、同居、送定情信物,完全滿足女孩嘅幻想,唔理對像係男係女^▽^ 代入Win角色中。。。。。。 另一個男主角Win 都演得幾可愛,顏值都唔差,真係好得人鍾意!

《只因我們天生一對》有好多中文譯名,但我就係鍾意呢個名♥ᴗ♥ 愛到可以跨越性別,因為係「你」所以愛唯一嘅「你」,浪漫到溶化!簡單嘅純愛可能現今嘅社會好難有吧,大概人們都想追求,但又好難得到!睇完真係好感動,如果我係Win一定會唔理世俗咩都唔理出櫃♥ᴗ♥ 
隔壁棚嘅《夫妻的世界》令我覺得大人嘅世界太複雜 (ఠ్ఠ ˓̭ ఠ్ఠ),但呢個就係寫實劇!無咩事我都係再重新睇多次《只因我們天生一對》,幻想著自己係Win!寫呢篇文真係一路寫一路笑,花痴無誤٩(✿∂‿∂✿)۶ hahaha
*所有圖片嚟自網上*

Facebook

instagram
Natalie ★instagram★ ☆Facebook☆ 
Blog ☆Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章