護膚保養唧唧裝|ABC人氣產品



生於香港,潮就一定架喇,講緊係潮濕。香港天氣的的確確係會令好多人都有皮膚病,例如我。所以我會選擇有醫生推介嘅產品,呢幾支買定黎做急救,它們都係黎自西洋。

1. La Roche-Posay 抗敏舒緩面霜
轉天氣濕疹敏感可能同時一齊黎,敏感時皮膚勁乾,又怕搽野仲衰,唔緊要,可以搽呢支面霜。來自法國仲要皮膚科醫生勁推,無得輸啦。精簡成份,無香料,無防腐劑,舒緩敏感皮膚。

2. KIEHL’S 醫學強效深層去皺精華
老,一定會黎。紋,就一定唔可以俾佢出黎。呢支去皺紋、魚尾紋、虎紋及唇紋,對付乜紋都得。成份有2種不同分子透明質酸,一種係表層吸收,一種係底層吸收,底面兼顧,幾全面。仲要去皺產品黎講唔太貴,需知有D係天價。識KIEHL’S都係因為麥當娜,巨星都用呢個牌子幾有noise。

3. VITACREME B12
因為睇日本雜誌話藤原紀香激愛,所以買左第一支黎用(OMG都唔知幾多年前),一用就愛上。唧出黎粉紅色,搽上面有小小調色作用,我平時當Base咁用。呢支面霜其實好有料,全球熱賣30年,皮膚科醫生推介,瑞士醫學製造廠 FCC 生產。一支可以解決皮膚疲倦、老化、暗沉、乾燥、疤痕、粉刺印痕等問題。BB又搽得,男士剃鬚後又用得,眼又用得,曬後又用得,汗疹又用得,真係想問係咪咩都得。可以改返個名,叫B12萬用膏都得。

4. LUCAS’ PAPAW OINTMENT 木瓜膏
百年歷史,由一名醫生研製,去到澳洲國民必備嘅地步。主要成分係發酵過木瓜提煉而成,天然溫和。皮膚乾裂、護唇、燙傷、曬傷、割傷、蚊叮蟲咬、暗瘡、腫痛、皮膚癬、尿布疹、暫時舒緩皮膚炎及濕疹症狀、適合BB及小朋友使用。萬用膏唔嫌多,一支功能多,CP值勁高。
多謝收睇 




訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook


for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章