【活動+試用】玫瑰限定版日本Utena Premium Puresa黃金啫喱面膜

IMG_3701
Utena粉嘅我之前買左櫻花限定版黃金啫喱面膜,新推出既玫瑰限定版日本Utena Premium Puresa黃金啫喱面膜,一定要試啦!
IMG_3660
呢個面膜集合晒所有成分,透明質酸、膠原蛋白、蜂皇漿,仲加埋玫瑰精華,嘩正!
其實我第一篇Blog都係寫Utena Premium Puresa黃金啫喱面膜!我好愛!
IMG_3703
其實我之前都有寫過Utena Premium Puresa黃金啫喱面膜=》呢度
IMG_3705
少女夢幻下午茶,有好多款finger food,Yummy ^^
IMG_3698
大會攝影師影嘅果然唔同,拍出位位都女神(心心眼)!
IMG_3716
返屋企要即刻試用^^
IMG_3974 
限定版的玫瑰啫喱面膜結合透明質酸、蜂王漿及天然玫瑰精華,補水效果極佳!淡淡玫瑰花香,敷面膜同時RELAX!長纖維不織布,柔軟觸感嘅面膜素材。
IMG_3975 
33G大量黃金啫喱,多到敷埋頸都得,面膜絕不含合成香料、動物由來原料、合成色素、酒精、礦物油及紫外線吸收劑等添加物。
IMG_3976 
Thank You Dear Beauty & Utena
訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章