超過580個美容獎項肯定嘅美白精華|SK-II 肌源淨斑精華

又係美白精華呢個夏日最重要嘅課題,想美白同時保濕,一支好的精華好緊要,SK-II 肌源淨斑精華就可以做到令皮膚透亮,勝過一味白。SK-II 肌源淨斑精華同系列仲有一支肌源鑽光精華都下被日本國民女友有村架純推介!不過我比較緊張色班問題,好聽就叫色斑,唔好聽叫老人斑,OMG我接受唔到有老人斑囉,所以今天我就揀用依支淨斑精華針對色班問題!
之前睇咗Popbee講美白精華嘅文,有村架純真係好靚呀,而且皮膚超好超透亮,就算佢成日要出外景拍野,都仍然可以保持亮白嘅皮膚就係全靠依支SK-II 肌源淨斑精華!
試過好多美白產品令皮膚好乾,搽咗成塊面泛白,皮膚狀態唔好時用可能會敏感。SK-II 肌源淨斑精華結合最先進嘅美白技術,獲得超過580個美容獎項,用咗2日,即刻俾個朋友讚皮膚好咗,因為依個美白精華除咗有效對抗色斑之外,仲會令到皮膚更有光澤。成件事係搽咗之後,塊面嘅皮膚質感提升咗,達到保濕、淡斑、光澤效果,升LV必備條件。
SK-II 肌源淨斑精華 GENOPTICS SPOT ESSENCE 蘊含Spot Resist Complex複方及PITERA™,針對祛斑精華有效對抗色斑,全新升級滴管設計,吸一次就夠用晒成塊面。搵啱好嘅美白精華真係好重要,重點推介佢可以祛斑同提升亮澤感。好感度up up up ^^
美白其中一個都好重要關鍵,記得搽防曬,紅外線係令皮膚老化嘅因素之一!要保持皮膚白,當然唔少得防曬產品,SK-II 輕透多效防護乳 SPF30 PA+++ 防禦 UV 及紅外線,黑色素都無咁容易造成,Atmosphere Therapy Complex O 結合天然仙人掌萃取物、Niacinamide 及 高濃度 PITERA™ ,保護肌膚同時對抗UV 及紅外線嘅傷害。
唔可以唔提仲有SK-II 神仙水,配合美白精華一齊用就會事半功倍。SK-II 神仙水係淡化油脂粒方面係非常出色。有一個朋友眼周圍一向有好多油脂粒,想試下針清,我就建議佢用神仙水,因為近眼皮膚好薄,針清會危險。敷神仙水一定要有耐性並且好勤力日日敷,過左一排佢嘅問題好左好多。聽講佢而家仲繼續用緊。
美白注重透亮、光感、自然膚色,唔會齋白。今個夏天試下依個美白組合:SK-II 肌源淨斑精華、輕透多效防護乳、神仙水,夏日必備升LV聖品。
想了解更多自已嘅皮膚狀況,即刻預約SK-II Magic Ring 嘅肌膚測試搵出最適合自己膚質嘅護膚組合,仲可以知道自己嘅肌齡,針對性解決肌膚問題!快啲去預約啦!





Natalie Chu(@nataliechu)分享的貼文 於 張貼



Facebook

instagram

Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章