擊退初老徵象|Lancôme Advanced Génifique Eye Cream 全新升級版嫩肌活膚眼霜


眼睛真係面部嘅重點護理,眼周肌膚係面部皮膚最薄嘅,所以狀態一差就咩缺點都出晒黎。成日用電話、電腦對眼負荷更大,又成日唔願瞓,真係想無黑眼圈都難。一有黑眼圈、眼紋、眼腫真係老十年,我唔想今年十歲俾人話二十歲呀,救命 :p

我好細個已經好注重眼部肌膚保養,因為我會夜蒲,唔早啲開始可能我已經變咗未老先衰!

Lancôme 重新研發 Advanced Génifique Eye Cream 全新升級版嫩肌活膚眼霜,經典活性成分:酵母萃取物,有效撫平及提亮眼周肌膚,bling bling 眼睛就咁練成。

早排去旅行,搭飛機無野做,跟 Lancôme 提供嘅獨特塗抹技巧配合升級版嫩肌活膚眼霜,眼仔即時提亮,回復神采。雖知道機艙有幾乾,按下摩,真係好舒服,又水潤。

步驟1-以中指和無名指沾取適量眼霜,以指腹在兩邊眼底各輕抹三下,以便均勻塗抹眼霜,在兩邊眼眉重複以上動作。雙手按摩眼角以針對眼尾細紋,交替使用線和v字手势按摩。
步驟2-為令雙眼更亮大,將雙手按於太陽穴以保持頭部向前直看,眼球依次上下左右移動,再望向對角方向。
步驟3-針對黑眼圈,按打圈方式以手指輕拍眼周,以助促進血液循環。

配合按摩,雙眼即時有改善,眼周黑眼圈退咗,最深果個位都無咁黑。珍珠及矽粉微細粒子具提亮效果,利用光線折射,增加眼周嘅光澤感。

Lancôme Advanced Génifique Eye Cream 全新升級版嫩肌活膚眼霜,獨特配方集提亮、撫平、保濕於一身,擊退初老徵象,激活年輕神采,撫平疲倦痕跡。 眼睛一定要提早保養,等到黑眼圈、眼紋出咗黎就遲,Lancôme Advanced Génifique Eye Cream 嫩肌活膚眼霜係我近排嘅擊退初老之選。

購買



擊退初老徵象|Lancôme Advanced Génifique Eye Cream 全新升級版嫩肌活膚眼霜 👀眼睛真係面部嘅重點護理,眼周肌膚係面部皮膚最薄嘅,所以狀態一差就咩缺點都出晒黎。成日用電話、電腦對眼負荷更大,又成日唔願瞓,真係想無黑眼圈都難。一有黑眼圈、眼紋、眼腫真係老十年,我唔想今年十歲俾人話二十歲呀,救命 🤭🤣 我好細個👧🏻已經好注重眼部肌膚保養,因為我會夜蒲,唔早啲開始可能我已經變咗未老先衰👵🏻! Lancôme Advanced Génifique Eye Cream 全新升級版嫩肌活膚眼霜,獨特配方集提亮、撫平、保濕於一身,擊退初老徵象,激活年輕神采,撫平疲倦痕跡。 👀眼睛一定要提早保養,等到黑眼圈、眼紋出咗黎就遲,Lancôme Advanced Génifique Eye Cream 嫩肌活膚眼霜係我近排嘅擊退初老之選。 👇🏻詳細Blog👇🏻 Lancôme 提供嘅獨特塗抹技巧 http://www.beautyexchange.com.hk/blog/233778 #Lancôme #嫩肌活膚眼霜 #AdvancedGénifiqueEyeCream #natalieluvbeauty #lancomehk #lancome #brandnew #hkwomen #eyecare #eyecream #antiaging #skincare #hkig #hkiger #hkigers #hkiggirl #hkbeauty #hkbeautyblogger #hkgirls #hkgirl #igblogger #hkblogger #instabeauty #instablogger
Natalie Chu(@nataliechu)分享的貼文 於 張貼


Facebook



instagram

Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章