我唔要做肥妹|Diet maru 美食救急 SET

其實我真係好鍾意食,尤其是肥膩野、辛辣野都鍾意,好彩嘅係唔太鐘意食甜野,但其實食呢啲都已經夠肥。
Diet maru 美食救急 SET,針對高熱量飲食嘅營養輔助食品,啱晒我成日都大魚大肉又唔想肥嘅人。日本大胃女王美少女「谷亞沙子」都係用佢,呢個就係佢嘅不胖の謎。
唔係食減肥藥呀,係營養輔助食品,主要成分都係植物、穀物萃取有效嘅營養成分,用簡單便捷嘅方式,幫助為食鬼快速調節身體對糖分、油脂的吸收能力,5-6個小時內食大餐都唔會肥嘅終極目標。
餐前30分鐘「安心丸」啫喱
阻截94%澱粉、油、醣分解為醣類,桑葉中DNJ因子,防止吸收過多醣分,抑制卡路里嘅攝取。
主要成分:白腎豆提取物、桑葉粉末、植物複合酵素
餐後30分鐘「救急丸」膠囊
植物性複合酵素DIGEZYME,分解醣類、脂肪、蛋白質,納米食用炭粉,吸附多餘醣分和油脂排出體外,阻斷醣分和油脂被身體吸收。
主要成分:複合麯菌、穀物發酵精華、日本專利0.005mm納米食用竹炭粉
餐前餐後食Diet maru 美食救急 SET,減少攝取卡路里,食幾多邪惡料理都唔驚啦,無罪惡感食咩都開心晒啦!
☆ 產品由品牌提供☆ 

Facebook


instagram

Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章