秋天護膚心情|日本必買面膜

近排心情好差,唔知點解。女仔總有呢啲時候(關唔關秋天事),難怪男人成日都話女人係好難捉摸嘅動物。心情差皮膚都好似唔太好咁,正常呀,心情會影響成個人,不論磁場同樣貌。咁點算,我唔想咁就多幾條紋又出粒粒,心情已經唔好,樣唔想衰囉。。。
唔好嘅心情可以轉化為其他力量,睇下書,敷下面膜,可以釋放一下負面情緒(this is my way =.=)。通常我都會敷返個靚mask睇下書,因為反正都無野做,hea不如扮靚。

Hello Kitty NARIKIRI FACE PACK
敷返個會令自己心情好嘅面膜。Hello Kitty真係好打耳,I Love You。櫻花+Hello Kitty真係最愛,無敵。未敷見到包裝心情都好左一半!櫻花味面膜,主要成份都係保濕美白,有水解膠原蛋白、透明質酸、熊果素等等。日本限定,但其實香港呢個購物天堂點會無得買啫。
MINON Amino Moist
轉天氣又敏感咁點,心情更差,用返個Cosme 2015年第2位嘅面膜啦。官網仲大大隻字話你知呢款面膜Cosme 2015年第2位。上年係日本一度賣斷市(因為我買唔到 =.=),都係俾人搶晒,想買都有D難,而家香港呢個購物天堂又有得買啦。無香料、無色素、無添加,敏感肌都用得。有9種鞍基酸,真正皮膚需要。
面膜好貼面,精華仲好多,有成22ml
隨面膜有張紙仔,話你知點解會敏感,識日文就好啦。我唔識日文都識Google Translate,HAHA
Kanebo Suisai Deep Moist 3D Mask
Kanebo Suisai 有個洗面粉一定識,一粒粒獨立包裝果隻呢。面膜都要3D,追求立體美感。我都係第一次敷3D面膜,有種新感受,另一款粉紅色包裝掛耳款,但我只買左藍色。3D設計好貼面,豆乳發酵精華、蜂王漿精華、玻尿酸等成分,有助軟化角質層及滲透保濕修護皮膚。下巴鼻鼻旁邊都照顧到,細心。但呢款好似未見過香港有得賣。
又見有啲灰,敷返個靚Mask,再講。

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章