台灣鳩嗚有咩買?

去台灣有咩買,我真係諗唔到必買item。但次次去都買好多無謂野,這就是人生。haha
今次去咁啱屈臣氏有優惠,買2送1&加多1蚊送1件,真係邊忍到唔買。。。
買左好多Dr.Wu……
台灣屈臣氏有即棄CON賣,真係made in taiwan,我呢啲近視妹買左一盒試。有好多色,呢款就戴左上去似大眼CON。
仲有蜷川實花crossover即棄CON賣,不過我去嘅時候台風天無人係櫃台,想買都無我份T.T
終於我都買到傳說中Sofina專登為台灣潮濕天氣調配,SOFINA Primavista Ange控油底霜瓷效妝前隔離乳,銷量破億,嘩。佐佐木希好靚女,真女神。
水潤瓷效妝前隔離乳有閃閃地效果,啱我呢啲想塊面睇黎飽滿啲嘅人。本身想買埋碎粉,但我仲有盒新都未開,真係都唔得買咁多,一陣擺到過期就唔好啦。

估唔到台灣ABC Mart買VANS平過香港咁多,可能咁啱有折。有好多款選擇,包括經典款都有得賣但就折得唔多。平均一對唔會超過2000台幣,仲買多左對灰色都係千幾台幣。好抵^^
呢對本身2380台幣減到790。。。

台灣同日本一樣都好多便利店,見到有Hello Kitty花花賣,好得意,覺得好正。

去得果幾日以為差不多,因為無時間,點知去到機場又忍唔住。上次去搭中華航空係第一航廈上落機,有一個手信真係會掛住,就係手作鳳梨酥。呢個鳳梨酥算係我食過最好食,係機場新東陽買。行過西門町間新東陽都無,唔知點解。因為今次搭長榮,係第二航廈上落機,無得買啦,只能回味。
係第二航廈入到候機室果邊有好多不同主題,商店比第一航廈多超級多,仲俾我發現到Hello Kitty 童話玩國,全球唯一Hello Kitty主題候機室,隔離就係賣精品。嘩,無幾多時間候機室都唔得閒影相,買左野先啦喂。
買左芒果布丁、朱古力,包裝好靚但唔好以為無內涵。朱古力係比利時,芒果布丁用愛文芒果,足料又好味。全部都台灣限定喔!
最後我俾Hello Kitty台灣限定麻雀,只有機場有得賣,一聽到就無辦法唔買,對於我抵受唔到呢種限定嘅吸引力,真係除左埋單無其它。成套麻雀都係Kitty架,好打耳,好口愛,chuchu^^ 雖然我唔係成日打,一年都唔知打唔打到一次,但真係好得意。為左買佢,仲遲左上機,真係太唔應該。
有個袋啦,成個鐵盒裝住麻雀,有張枱墊。索子係蝴蝶圖案,筒子係貓頭,真係太太太卡嘩易。一定要打籌碼,都有Kitty印係上面,OMG開枱吧。1缺3呀點攪。


訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章