「瓶裝微整提升聖品」la prairie

EXTRAIT OF SKIN CAVIAR FIRMING COMPLEX

la prairie係其中一個我唔捨得買但又會買嘅護膚品,平均1ml要100蚊,OMG太奢華。入門恩物,因為呢支雖然貴,但已經係全個系列算平。因為佢個魚子精華系列實在太有名,一講起魚子成份產品,一定係第一個會諗起佢。是咁的,老唔緊要,家陣唔係話要返老還童(無可能啦下話),但比同年紀嘅人後生,係咪會開心先?係咪會有優越感先?係就拎張咭去埋單,女人就係咁,所以話女人錢易賺。

瑞士係一個出產好多殿堂級護膚品牌嘅國家,美容界一直認為瑞士護膚品以先進生化技術著稱,好多品牌產品都經過科研,所以係改善及效果上真係無得輸。la prairie係1978年一位外科醫生研發,好快就俾貴族、皇室、上流社會嘅人推崇,到而家都仲未俾時代淘汰,就知道實力都非常雄厚。
一般乳液質地都好水,呢款就完全係濃稠,而且按一下已經可以推晒成塊面,有緊緻和淡化細紋效果。魚子精華鞏固天然輪廓承托,大幅改善彈性與勻淨膚色。

要儲下錢買,一日儲一蚊haha 其實就唔會日日用,特別日子用下,做完facial果晚一定用。做完膠原療程更加好,因為細胞活躍左,總要俾好野細胞吸下啦。家居護理都好重要架嘛。

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章