發酵能量改善極敏肌膚

踏入10月,秋天無誤,仲就黎冬天,香港天氣唔似囉,邊涼呀,但其實呢幾日起身開始已經有秋意。呢個時候最易鬆懈,唔係又開始敏感。唉!點解我咁一表人才,但皮膚敏感,點解我唔係天生麗質,點解?點解呀?問完一輪都要面對現實,雖然現實係殘酷T^T

轉天氣護膚品要轉下,因為夏天我通常用保濕多。而家開始要潤一潤,唔係一陣塊面又感敏,開始敏感就搽咩都無用,而家仲唔拿拿臨攬攪佢,補一補皮膚好。

今年爆左個成份,就係將發酵技法運用係護膚品研發上,但其實都唔係新野。紅酒可以放咁耐好大原因係壞微生物不能係發酵過程存活,用係產品上都唔使加防腐劑啦。發酵過程令有效成份被分裂粒子,細分子滲透得更好,有害細菌和毒素被自然清除,用係護膚品上會大大提高左產品功效。
ECLADO呼吸產品系列,全線主要成份就係酵母及發酵。發酵能量可以治癒極敏感皮膚,產品係韓國有成20年歷史嘅醫學美容品牌,好多韓國整形醫院都有用。韓國Blogger同TVB都有介紹過。
1. Enhancer Mild Cleanser
溫和潔膚、輕鬆卸眼妝,用後唔會覺得緊繃
2. Pure Skin Control Toner
調節PH平衡,收斂毛孔,鎮靜肌膚
3. Herbal Pimple Ampoule
高濃縮安瓶,通常都係美容院出現,急救型產品,比精華更濃縮,份子更細,係更有效的高效護膚品,係搽精華素之前用。5種天然草本植物萃取產品,針對綜合粉刺問題,有效調節水油平衡。
4. Respiration Serum
為疲憊乾燥的肌膚鎖住水分,鎮靜發紅、敏感的皮膚,重塑皮膚均衡,令肌膚加倍水嫩。
5. Respiration Snow Cream
增強肌膚屏障,防止脫水、乾燥,12個小時長效保濕。



韓國Facial同本地有咩唔同?

去美容院做療程,有無好怕唔知用咩產品呢,我成日都覺得美容院嘅產品好神秘。上次黎呢度食下Tea買下野,意外知道左呢度有做埋Facial,仲用ECLADO醫學美容品牌護膚品做全套療程。美容師手勢當然重要,但有好產品做配合都好重要。呢度美容療程係韓國人主理,真正韓式Facial。咁啱就安排左韓國人美容師,嘩,我都係第一次俾韓國人掂我……塊面haha

呢個facial按摩手法係源於韓國美容法,韓式啪骨咁出名,就知道韓國人對按摩幾有心得。手法重要之餘,仲有儀器幫助導入,咁先夠全面發揮產品最精華嘅成分。
當然清潔都好重要,溫和潔面之後清除老化左角質及污垢,用儀器及產品導出,唔使針清已經可以令毛孔清潔,之後用嘅產品就會吸收好多啦。Peeling完會用熱毛巾敷,之後就開始接摩及儀器導入。

之後有一個程序,我真係無試過,就係用Omega Light。
Omega Light是由287種特殊醫療用SLD構成,紅色(640nm),藍色(423nm),綠色(532nm),黃色(583nm)4種波長照射的醫療用LED。Omega light光線治療開始對於傷口癒合,減少疼痛等,最近常用於青春痘治療,皮膚美容,施術後恢復,生髮治療及肥胖治療。
照完燈就再月Oxygen Bubble Pack加冷凍機頭。
最後就敷返個面膜啦。

想試韓式Facial可以去KC Korea
觀塘成業街6號泓富廣場 2706-10室[觀塘站B1出口街口轉左]
CS CENTER : 852-3692-5113
TEL : 852-3692-5113

*部份圖片來自網上*

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章