@cosme shopping一番人気商品 | HANAJIRUSHI


化妝,落妝,化妝、落妝,係煩架喇,唔化咪唔使落囉。我諗我未靚成咁,可以唔化妝出街囉,嗯嗯。起碼都要搽個粉底,掃下胭脂,畫下眉,掃下眼影,搽睫毛液,畫下眼線,打返個光暗影,搽埋唇膏先出門口啦(化晒全妝 :p)
日日都落妝,咁梗係揀返隻無香料、無色素、無酒精、無油嘅落妝水。落妝唔乾淨好易生粒粒,無清潔皮膚,搽幾多野都無用,因為會塞毛孔。
fullsizeoutput_11b0
HANAJIRUSHI呢隻Deep Cleansing Lotion真係Clean得好Deep,仲好Moist架。仲係Japan Cosme Number One嘅卸妝水黎架。haha JM Tone。
眼妝對我黎講就最難落,又眼影又眼線又睫毛膏咁,呢支卸妝水敷左一陣,成塊棉花已經黑左,仲一抹已經差不多乾淨晒。唔使係咁來回咁起勢咁抹,眼紋都小啲啦。落完晒成個妝皮膚都唔乾,感覺好溫和,成分天然保濕。
HANAJIRUSHI Amino Acid Super Moisture Face Mask
Day Day化妝皮膚好Dry!I am very lazy, u kno!唔想敷面膜,搽Sleeping Mask都Ok。呢個Mask一推開就化成水珠,好似一層透氣保護膜咁包住skin,成份有10種氨基酸,真係very good。haha 又JM Tone
HANAJIRUSHI呢個牌子支持“太陽熊”,防止全球變暖。LOVE!地球,我Like。良心企業要支持,因為我都想地球靚。
HANAJIRUSHI花印代言人係金宇彬。嘩,心心眼。
*部份圖片來自網上*

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章