頭皮護理及身體護理同樣重要|日本醫學抗敏品牌ADJUVANT

就黎轉季,個頭成日痕,有時真係覺得好煩。RR下可能仲有飄雪=.=OMG,點得架,唔通用緊嘅洗頭水唔啱我。但洗頭水咁多選擇,我又有選擇困難症,咁點算好~頭皮同身體皮膚一樣都要保養,因為唔健康頭皮有機會會帶黎脫髪問題,發炎、頭皮屑、頭油,可能而家唔係太嚴重,但唔理佢就會惡化,到時真係脫髪~嘩!我唔諗咁多住先。。。
行下街啦(自己想行就行啦咁多野講),可能就搵到解決辦
法。CWB皇室堡1樓有個品牌可以幫你Check下頭皮同頭髪,咁嘅環境仲唔Check下咩,你知我個頭可能就黎R到爛。
美容顧問同我一樣都叫Natalie,好親切。佢用個放大儀,放大成200倍,我咩衰野都俾佢照晒出黎啦,但美容顧問仍然好客氣咁話我頭頂有小小頭皮屑,前額頭皮有小小發炎,仲安慰我話其實整體問題唔大,揀啱洗頭水就得架喇。
髪質方面就因為染髪關係所以有啲損傷,要勤啲做護髪。
建議洗頭洗2次,水唔好太熱,仲有推介埋用洗頭刷點樣按摩頭皮。記得護髮素係護髮,記得唔好搽頭皮,唔係毛囊口堆積太多做成閉塞。健康清潔嘅頭皮先唔會有脫髪問題喔!
「電」「糖」營養護髮系列
ADJUVANT係日本醫學抗敏品牌,社長以「天然‧無毒‧安全‧高效」為宗旨。產品無添加日本厚生省公佈之102種有害成分,仲有推出護膚品。
想免費進行專業頭髮頭皮分析服務
去銅鑼灣告士打道311號皇室堡1樓


訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章