出遊必備


好剪張,好剪張,聽日飛喇。飛台灣都剪張都唔知咩人黎架。去旅行最煩就係執行季,個人認為!但有幾件東東一定要帶,帶左對我黎講安全感大好多,雖知女仔最需要就係安全感。藥就一定要帶D,有咩事都可以即晚食,第二朝有精神去玩。點可以去旅行先黎病呢!熱帶國家一定要帶啦,唔知水土服唔服架嘛。
日本EVE QUICK頭痛藥、RYUKAKUSAN龍角散、法國雙飛人藥水,呢3款藥要帶定,去到人生路不熟就算病都可以頂住一陣。
法國雙飛人藥水
呢支藥水人仔細細,好鬼勁,因為佢可以外敷內服。
外用-消毒退炎、湯火灼傷、蚊叮蟲咬。
內服-傷風感冒、疴嘔肚痛、牙痛頭痛。
外服內用-驅風救急、舟車暈浪、消暑提神、消化不良。
外遊水土不服,有咩頭暈身㷫靠晒佢啦。
日本EVE QUICK頭痛藥
頭痛, 肩膀疼痛, 牙痛, 經痛(生理痛), 喉嚨痛, 關節痛, 肌肉痛, 神經痛, 腰痛, 拔牙後的疼痛, 挫傷疼痛, 耳痛, 骨折疼痛, 扭傷疼痛, 外傷疼痛的鎮痛發冷、發燒時的退燒
乜痛都適合,仲唔帶一盒。
日本RYUKAKUSAN龍角散
200幾年歷史,全部中草藥成分,對喉嚨痛、熱氣、止咳化痰,好有效。外遊小不免食好西,今次去台灣可能會食燒肉、麻辣鍋、街邊野都離不開煎炸,仲唔帶定咩。
LION休足時間
近期娜娜個廣告咁行,應該都識佢啦。香港未有得賣果時,去日本必買,因為係日本血拼,真係好攰,尤其是對腳。旅行行勁多路係基本野,所以瞓前要貼佢,第日起身隻腳唔會痛。最緊要係無膏布咁大藥味,5種芳香精華(薰衣草、鼠尾草、迷迭香、檸檬、甜橙),長時間貼都唔會敏感,啱晒我敏感肌,仲涼涼地。
MegRhythm蒸氣溫熱眼膜
花王出嘅蒸氣眼膜,持續10分鐘釋放約40℃溫熱蒸氣,好舒服。去到陌生地方用,眼不見為乾淨,唔想係酒店瞓果時諗咁多。戴著瞓,好快瞓得著,又有薰衣草味,有助睡眠。
利申:以上幾件東東如果去日本的話,我只會帶雙飛人,去日本買咩都得啦!(唔知幾時返鄉下呢?)
for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章