經期前護理小貼士


女仔生理週期有好多變化,其實皮膚都會有影響,所以我自己會根據返情況用不同護膚品。黎M前一星期係黃體後期,真係有呢個名架,有興趣可以wiki下。呢個時間荷爾蒙會比較唔穩定,就有機會油脂旺盛會爆瘡,缺水,容易敏感。所以要平衡返荷爾蒙,控制油脂分泌過盛,保濕一定要做足。


我預計差不多下星期會黎M,所以今個星期我有個新Menu俾我皮膚
而家我嘅護理schedule是咁的
早:用雪花秀滋陰水、滋陰乳液,食GNC月見草油一粒
晚:用CLARINS洗面及爽膚水,GOBDIGOUN24K黃金胎盤面霜、全效修護胎盤精華眼霜
M前一星期:用GOBDIGOUN胎盤生物科技面膜
碌落去睇睇點解會選擇呢幾款產品。



GNC係全球最大營養產品生產商,品質有一定保證啦。
每日真食月見草油,含重要脂肪酸,舒緩少女們週期性不適,仲會皮膚靚靚。(上個月懶無食,經痛到XX,今個月我唔會俾佢發生,哼!)呢個真係食,唔係搽架。

朝早就搽韓方草藥調養皮膚,雪花秀係邊個唔使介紹啦下話,去到瘋搶嘅程度。滋陰乳液,韓方草藥滋養調理皮膚,牡丹皮可以軟化皮膚角質,杭菊精華可以促進血液循環,令到膚色健康紅潤。乳液推得薄但都好滋潤,滋陰水就好似啫喱咁吸收得好快。


夜晚就搽羊(胎盤素)平衡荷爾蒙,GOBDIGOUN係韓國明洞LG保養品牌專賣店嘅貴婦級護膚品,KFDA認證。3款產品主要成分係澳洲頂級羊胎盤素,含多醣體、脂肪酸(飽和同不飽和都有)、無副作用荷爾蒙,調節平衡荷爾蒙,抗過敏,增強細胞活力,又咁又咁,太多優點講唔晒,會唔會太過份。難怪好多女星都有用羊胎盤素呢個成分產品,食架啦,搽架啦,打針都有。
黃金胎盤面霜除左有羊胎盤素,仲有金箔,有淨化皮膚同排毒功效。
精華眼霜都有羊胎盤素,仲有肉毒桿菌,抗紋除皺。


胎盤生物科技面膜又有羊胎盤素,同我最鐘意透明質酸,乳木果油,又保濕又抗衰老,呢個時間用就啱晒啦。塊面膜好似有層啫哩咁樣樣,仲有滿滿精華,敷完皮膚令立立。有塊保護膜布我會用黎敷埋頸,好少全面型面膜有得敷埋咀,正。

經期前要俾皮膚搽飽飽,不時不搽呀嘛,補一補皮膚好。

待續。黎緊M期間護理都好重要




訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com


留言

熱門文章