宜蘭好山好水好護膚|MIZUII天馬胎盤素系列


胎盤素就用得多,馬嘅胎盤素用過未?馬胎盤素比豬胎盤素胺基酸比例多296倍,仲唔快啲試下。
日本馬油有幾勁大家都知,所以研發埋馬胎盤素,有好多品牌都有用,有出食同搽嘅產品。呢個品牌全系列用天馬胎盤素(吉爾吉斯共和國純淨草原的馬群),成分都係日本提煉。
馬胎盤素蘊含豐富細胞生長因子,對皮膚有非常多功能如保濕、提升皮膚免疫力、抗氧化等等。
呢個品牌係台灣、日本、香港都有得賣。MIZUII日文意思係好水嘅意思,做護膚品水係最重要嘅媒介。採用台灣埔里泉水,利用日本技術調製,產生“抗氧化的活性水”。藉此可深入達到肌膚毛細孔穿透到皮膚真皮層,就是透過這樣的技術,相較於一般水質能更有效地將保養品成分裡所含的珍貴活性成分(例如胎盤素、玻尿酸等…)帶進真皮層裡。
化妝水吸收得好快,皮膚即刻有吸飽水嘅感覺。
面膜精華好濃,敷左之後,有好緊緻嘅感覺,膚色均勻左,飽滿左,紋都少左好多。
面霜質地比較rich(一時諗唔起點形容,rich最適合),但一搽上面唔難推之餘仲好快吸晒,黎緊冬天啱晒啦。

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章