W兩個世界個結局,我接受唔到囉!

*網路圖片*
呀~~~~~點解個結局會咁架,好傷心囉。
*網路圖片*

雖然吳妍珠最後都同姜哲一齊,但點解爸爸要返唔到現實世界,生死都唔知(劇情話消失,又話死,都唔知點),成件事極唔合理(我知個主題都唔合理),但好想有Happy Ending囉!

死左親人換黎嘅愛情,我唔鐘意個結局,唔鐘意。。。。。。T^T
*網路圖片
明明早幾集仲話係家人T.T 吳妍珠爸爸人生太慘T.T
Happy唔晒嘅Ending我唔鐘意,我要爸爸,我要姜哲T^T

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com


留言

熱門文章