【老是常出現】膠原蛋白抗衰老|ATELO® COLLAGEN





【老是常出現】膠原蛋白抗衰老|ATELO® COLLAGEN

膠原蛋白對皮膚幾重要唔使講啦,各大美容廣告都話左你知。市面上有好多膠原蛋白面膜,最好嘅一定乾膠原蛋白,因為加入美容液果一刻會釋放最新鮮嘅膠原俾皮膚吸收。同類型產品通常都係美容院先用到,而呢隻Mask就好方便,可以自己係屋企敷都無問題。

日本頂級醫學研究博士係日本實驗室研發的ATELO膠原蛋白,完全不含化學成份,無酒精、無防腐劑、無香料,唔怕敏感啦
研究證實呢個Mask膠原蛋白份子好細容易吸收到皮膚底層,唔係話啲表面野,用完皮膚更生快左,得閒做多啲保濕等皮膚夠營養更生。呢個Mask敷完最靚唔係第二日,係慢慢咁越黎越靚,因為佢真係做到改善效果,並唔係靚一陣。你知啦過左25歲更新週期可能要30日以上、30歲之後就3450日,Oh... 都唔敢再講落去。想靚仲唔加快皮膚更新,敷多啲膠原蛋白面膜。

一個療程4首先一個星期用2-3月,每次仲可以敷20至40分鐘接著下個月就一個星期1-2次漸漸的皮膚修復後就一個月2-3次用來保養皮膚。4個星期可以見效。中女用效果會好明顯(是我嗎?)。鬆弛、毛孔粗、紋等等,咁多皮膚問題都解決到。減少左collagen流失之餘仲會自己,比起同年紀嘅人最少細幾年啦。哼,出去同啲少女差唔多啫(自己講)



 訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook



for any enquiries pls contact: chunatalie4@gmail.com

留言

熱門文章