洗面粉用得多,去角質粉有無用過先?

死皮多、油脂分泌多、黑頭白頭多、暗瘡多,係架喇,又唔係天生麗質,除左再勤力保養,我可以點T.T。但係去角質產品好多人都話唔可以日日用,咁點算好T.T。平時我都唔會成日去角質,因為用過好多產品都好乾,未遇到好產品之前,都唔敢亂黎,就好似要遇到Mr. right一樣。

亞洲人好鐘意美白,但其實要美白唔一定要用美白產品,因為角質厚,睇落塊面都又黃又無光澤,用幾多美白產品都無用啦,咪俾啲死皮吸晒。去角質後,用其他產品先會吸收架,唔係一味用美白都唔白得去邊。dermalogica® 係一個好多美容院都會用嘅牌子,我細細個就識佢,而呢隻美白亮肌粉連續13年榮獲InStyle Best Beauty Buys Awards,仲唔係best buy。
微型美白酵素粉末Daily Microfoliant,配方溫和,專業皮膚科醫生研發,可以日日用。當然本身極度超級敏感就唔好日日用啦,要照顧好皮膚。睇餸食飯囉,有時皮膚都講狀態,u kno。但我塊面成日紅,日日用都無咩點,仲覺得皮膚滑左好多。木瓜酵素及水楊酸都係去角質、清潔毛孔嘅高手,除左去角質之外,裡面植酸成分仲會刺激細胞再生及均勻膚色。
T位係我油脂分泌重災區,用第一次已經見到毛孔清潔左,見我未用之前咁紅,用左都反而無咁紅,皮膚仲光滑左,真係溫和去角質。用法: 先洗面> 加小小水整濕雙手> 倒出 5 毫子份量> 去角質。就係咁簡單。(唔好意思,近排太貪玩成日飲酒,皮膚衰都咁都影出黎獻世。)


#‎dermalogicahk #dermalogica #美白亮肌粉‎ #‎Dearbeauty #DearbeautyHK
唔試過唔知好啫!產品由Dear Beauty: www.dearbeauty.com及 Dermalogica 提供

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章