即食麵都有排行榜?識食一定食冠軍即食麵

早排阿媽個fr去左新加坡,拎左手信返黎俾我媽。當中有幾包即食麵,我問我媽點解會係即食麵做手信,我媽話呢個係全球冠軍即食麵。吓。。。。。即食麵都有排行榜,仲要即食麵冠軍係新加坡做嘅。即食麵唔係日本做嘅最好食咩?點解嘅?haha 好想問阿媽,但我好肯定佢答我唔到。OK我上網。

原來2年前有個美食Blogger嘅排行黎,但點解我媽會知,我咁out=.=。只可以講,我唔識食,識食一定食冠軍即食麵。嗯嗯

呢包面叫Prima Taste Singapore Laksa La Mian,個名長成咁,我都係叫返叻沙算喇,haha 唔通個名有個叻字就叻成咁攞冠軍^3^
打開包麵有兩大包調味料,一包係喇沙醬,一包係椰子粉。
我覺得最出色係加隻大蝦、豆卜、牛丸、墨魚丸煲左個湯先,再加麵。煮到大蝦出味再加調味包,再煮一陣,食得。識咁煮一定係天才haha

出黎個湯真係好叻沙囉,係屋企都食到呢個味,真係好滾動T.T 個湯好濃味,又惹味,椰子味又同大蝦好夾,豆卜又吸晒湯汁,麵又有咬口,嘩,好好味,正呀喂。


訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章