行山都係為左野餐|大帽山遊記

有日個Fr話,不如去行山呀!嗯,我呢啲懶到行步路都覺得好攰嘅廢青,一定唔係話幾想去啦!跟著我Fr就腥左條link黎,話「 芒草」影相好靚,去啦順便野埋餐!為左要同個Fr私影,重點係未野過餐,都要去下嘅!

約左個Fr係荃灣西站等,之後搭51號巴士,係「郊野公園」站落車,行一段路就到大帽山郊野公園。51號巴士班次唔密,所以下次去同走都睇定邊班車。
行山電話響我同個Fr嘅對話
佢:「喂,你係邊?」
我:「行緊山」
佢:「你喎?行山?你喎?」
我:「行山唔得咩」
佢:「唔係唔得,但你喎?行山?…….」
喂咩事先,家陣廢青唔行得山咩hahahha
行左半個鐘至9個字,有一個地方可以坐,因為對於我呢啲廢青,真係氣都喘。坐一陣,先可以繼續行。
沿路行上去,有好多車經過,我不停同個Fr講,截車啦hahah 坐順風車上山啦haha
我Fr本身想上呢個塔,我肯肯定我唔得,好彩佢放過我。haha
行多陣就到呢塊石,又要私影!
跟著我Fr話就到喇,行快啲啦!跑到勁遠唔等人
皇天不負有心人,我終於行到有「 芒草」睇,雖然唔係去到頂,因為真係頂唔順。
呢度仲有塊比頭先更大嘅石。仲有牛。
嘩,行山真係太太太太太太攰,無運動真係好唔掂,我睇唔起我自己=.=
所以我決定要食野,補充返能量。
由於無車嘅關係,自己拎唔帶得幾多野食,都係三文治。方便嘛!野餐真係好正,但唔使自己拎野上山仲正。haha 都話截車架啦
食飽飽都日落,真係美麗的風景令人感動。
日落仲唔走,大帽山好大霧,一陣霧飄黎仙境咁樣樣。
呢度好有外國Feel,好靚。
行落山都掛住玩,影埋打交相ahhahahha super low B

行到天都黑,下次請早。。。




訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章