【正呀喂】葵芳食品嘉年華

葵芳廣場對面個運動場有平西食,又有野玩呀!唔係個Fr同我講都唔知有,兩個白痴仔即刻搭車去啦。
買飛入場只需5蚊,票有獎抽,填資料入箱,中獎,係咁。haha
黎到第一時間排隊買野食啦。第一間食燒沙茶大魷魚,汁好味,魷魚本人好淋,實在太好食!拎住影相都好開心haha
第二間食鵝肝加帶子,排左勁耐,因為即煎,等太耐所以我地買左鵪鶉蛋串一邊等一邊食。
個鵝肝都還可以,但帶子太大雪味。

食左個地中海松露大啡菇無影相,掛住食,為食成咁,不過芝士都有幾種,好濃味,好正。想偷人圖,但都係算啦T.T。

買左野飲又無影相,唉,我真係掛住食,做唔到野。唉,白痴仔。
可能人真係太多,開始要食左先講,咪講話影相,行慢D都嘖你。
最後食左個無敵焦糖芝士雪糕撻,好邪惡,有敏感牙齒記得慢慢食,好凍,好正,好好食,心心眼。
為左蓋晒6個印,跑晒全場,為左咩,抽獎囉,抽左咩,抽左2塊餅。haha

快去,到6號咋。gogogo


日期: 2016年10月29日 – 11月6日
地點: 葵涌運動場(港鐵葵芳站C或D出口)
電話: 3421-2012
入場費: $5
開放時間: 11am-8pm


訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章