視覺減齡從手做起|秋冬潤手霜推介

IMG_6682
咩天氣,手仔好DRY。你知啦,隻手成日做野,又打字又拎手袋又拎文件又咁又咁,好易因為乾到有紋。面保養得好啫,但手俾人發現原來係資深美少女,咁點得呢。而家皮膚開始又乾又盛咁樣樣,開始要放支hand cream係身邊,唔係隻手「鞋烚烚」,一陣無人拖咁點算。

A.  LUCAS’ PAPAW OINTMENT 木瓜膏
呢支萬用膏都唔使多講,之前都有介紹過。之前我隻手因為濕疹,又出小水泡又爛,都係搽佢好返。天然發酵木瓜提煉而成,搽咩地方都得。細細支放係手袋好方便。

B. L’OCCITANE 乳木果潤手霜
天然成分,20%乳木果油,搽完即刻滑,感覺好滋潤。因為仲有蜂蜜、杏仁油、椰油,正,夠潤,但唔油,因為吸收得好快。啱晒我呢啲DRY人,其實佢都寫明for DRY skin。haha

C. 澳洲膚潤康10%碳醯二胺高能軟膏
之前濕疹手,一接觸化學物質,就痕到xx,有一位護士小姐介紹呢支軟膏我用。英國醫學大全都有推介。搽左無咁痕,仲可以搽面同身。主婦手、腳跟龜裂、爆拆、痕癢都攪得掂。軟膏好似有層油包住咁,非常滋潤。

D. Crabtree & Evelyn Lavender Hand therapy
Crabtree每年聖誕節promo排隊買嘅盛況,唔使講大家都知。薰衣草香味真係最愛,好relax,聞到個人都好放鬆。夏威夷堅果油、乳木果脂、玻尿酸水合因子,舒緩肌膚鬆弛乾燥,仲有好香香嘅薰衣草味。嗯,我好香呀。haha

E. lixone Hand Cream
呢隻hand cream係母親大人係西班牙買俾我,聽講話係西班牙嘅有機天然品牌。有機堅果油含有豐富VIT E &脂肪酸,補充皮膚油分及鎖水保濕。質地輕薄,吸收好快,但都好夠滋潤感。難怪導遊都熱烈推介,西班牙必買手信之一。

訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook☆ 

Blog
She.com
U Blog☆ 
Blogspot

for any enquiries pls contact


留言

熱門文章