今年必睇神劇《藍色大海的傳說》

期待已久嘅神劇,終於都播,男神女神做主角仲唔係神劇。第1&2集收視率已經超越《來自星星的你》,女神全智賢果然係收視保證。野蠻女友已經好鍾意睇女神,而家簡直係愛啦。

劇透下先,男主角係我男神李敏鎬飾演一個天才騙子,女主角係我女神全智賢飾演美人魚。真係唔記得佢地劇中叫咩名,因為男神女神係劇中叫咩名唔重要囉,演技已經蓋過一切。套劇外國取景又有好多笑位,因為美人魚對人類世界完全陌生,所以做左好多白痴野,女神做得非常之可愛,只會令人更愛佢。又靚景又靚人仲唔心心眼。
劇集開始都係好似《星星》咁,由古代男女主角已經有淵源。第1集全智賢完全無講過野,全程用表情同肢體動作表達,女神即係女神,完全勁好戲,真女神。^3^ 唔知咩事,女神突然有對腳,男女主角第一次接觸有打架場面,仲報警拉女神,好好笑。男神為左女神手上一隻幾百年前嘅翡翠手鐲,從警局救佢出黎。救左女神之後帶佢買新衫新鞋,其實我唔明點解韓劇男主角成日都帶女主角去買衫haha。手鐲到手之後,男神即刻甩身 。女神等好耐都唔見男神出現,最後係街度等,男神出現。最後呢個鏡頭仲係全集最高收視,真係好滾動。
第2集男神因為呃左個有錢人而被追殺,女神勁攪笑,識功夫,仲要超勁haha。有一幕勁浪漫,男女神因為俾人追,男神踩單車載女神,又浪漫又刺激。女神終於都開口講野,有一句對白好深刻,女神同男神講:「如果我係一個正常人有名有姓,係咪就可以繼續同你一齊」嘩,我眼濕濕!T.T 好感人!最後一幕俾人追到懸崖,女神拖住男神跳海,水底Kiss呢幕收視破左《星星》最高收視。

真係必睇神劇,全智賢眼神都有戲,李敏鎬靚仔有演技,嘩,唔講咁多,必追。

*圖片來自網上*


訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章