韓國深夜食堂|24小時營業嘅必食宵夜

fullsizeoutput_1634
去得果兩日韓國,食得果幾餐,聽說醬油蟹必食。食醬油蟹,當然去朝聖啦。PRO醬蟹專門店超多明星名人去,我未食過就一定揀去呢間。食燒肉都有去,但同香港大同小異。但有一間食排骨湯,係我完全無諗過咁好食,因為我地係去食宵夜嘅時候發現,完全勁驚喜,邊有人諗住去韓國要食排骨湯。

원당감자탕元堂馬鈴薯排骨湯
IMG_7300    IMG_7302
呢間食薯仔鍋嘅舖頭,菜單上唔太多選擇但有中文,而且我地成12點幾先去食宵夜,想叫果幾樣都賣晒,最後我地只叫左薯仔排骨湯。好後悔等到宵夜時間先去呢間食,因為返黎寫呢遍文先知道,原來呢間薯仔鍋大有來頭,連SBS電視台都有介紹過。我唔制呀,去到咩都賣晒,食得一個鍋咋。T.T
IMG_7303
呢個鍋有薯仔、排骨、金菇、韭菜、大白菜、好似粉絲嘅麵、用麵粉做嘅一塊塊唔知叫咩名,最緊要係個湯底,一定用豬骨煲左勁耐,湯好濃但唔似用味精果隻味。
IMG_7304
每塊排骨有成隻手掌咁大,炆到好”淋”,一咬就離骨,肉質鮮嫩唔柴,好好食囉。完全無諗到韓國排骨湯咁好食。薯仔又係煮到勁淋勁入味,泡菜又好食。果個好似粉絲嘅麵,可以單叫,我地痴左線咁叫左3次,連個店員都用好奇怪眼神睇我地haha。因為個湯真係太好味,而且我地想叫其他都賣晒啦,做咩唔俾人叫3次好似粉絲嘅麵啫。零下幾度飲熱湯,真係好正,好食到食飽好想轉圈圈haha。
IMG_7305
呢間薯仔鍋都算係我去韓國最好食嘅一餐,下次有機會去一定要早啲,我仲想食其他野囉。
fullsizeoutput_1632
원당감자탕元堂馬鈴薯排骨湯(明洞2號店)
地址:首爾特別市中區忠武路1街25-33(서울특별시 중구 충무로1가 25-33)
電話:02-757-7612
營業時間︰24 小時


프로간장게장PRO醬蟹專門店
IMG_7159fullsizeoutput_162c
呢世人都未食過醬油蟹,咩味完全唔知,感覺好期待。聽說一定食醬油蟹同伴飯。呢間達人推介最好食醬油蟹,勁多人介紹過,又有好多明星名人去過,經營左成30年,好似唔黎過就無去過韓國咁。所以一定要去朝聖。
IMG_8106 IMG_7148IMG_7167
未食過醬油蟹嘅我,第一個感覺係爆多膏,多到不得了,但本人覺得零下幾度食太凍,但個伴飯真係不得了,好食到叫多碗,冬天都係要食飯haha。一定要食個伴飯都有好多蟹膏,有蛋同芝麻,攪拌一齊食,好香,個汁小小辣,好野味^^。
IMG_7146
活章魚可以唔食,因為無味,得章魚原味加麻油味。 fullsizeoutput_1633
辣味安康魚湯都可以唔食,因為個湯得辣味,魚又好柴,最緊要係個湯好貴又唔算好食。 IMG_7149
下次去食伴飯同醬油蟹算喇haha
fullsizeoutput_1630
프로간장게장PRO醬蟹專門店(新沙店)
地址:首爾特別市瑞士區蠶院洞27-1專業大廈1~5F(서울특별시 서초구 잠원동 27-1, 프로빌딩 1~5F)
電話:02-543-4126
營業時間︰24 小時

訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章