唔識韓文都可以做韓國通|出發前要做定功課

IMG_8044
韓國行只有兩日,咩都無Plan,只Plan去學化妝。未出發前,我有2個APP一定要dl,一個係韓巢,另一個係KLOOK。因為係韓國旅遊達人介紹(其實係我表妹,佢成日去韓國話合埋眼都識行,仲唔係達人haha)。
fullsizeoutput_1606
韓巢係韓國地圖,雖然佢係殘體字,但有左佢,起碼識睇,Google map真係攪唔掂,圓圈交义字完全睇唔明。佢最好有地圖之外,仲有介紹食、住、買野嘅地方。唔識韓文都可以做韓國通。
fullsizeoutput_1602
KLOOK係租WI-FI蛋,平到喊,12蚊日,機場交收又方便,本人用過超驚喜。原因係朋友買左電話咭成百幾蚊5日(好似係),但重點係咩,就係電話咭經常收唔到,要問我借WI-FI,做直播都穩定好多。如果間酒店個Wi-Fi唔穩定都唔使驚呀。
IMG_7306
行之前只有一星期就要出發,急到咁樣樣,機票係無得揀,是但買果隻。但搵機票發現原來香港出發去韓國通常都係零晨機,喂大佬,去到我一條友點算,瞓酒店又唔抵,又無覺好瞓,去到又無精神。最後我揀左搭韓國人嘅廉價航空JIN AIR真航空,雖然佢班機時間唔太好,但真係算平。雖然去果時落雨,今次搭過無咩危險,都幾好呀。haha 廉航都有飛機餐,算好好架喇。回程時仲差不多全部韓國人,我諗韓國人都好似幾BUY呢間廉航。
IMG_7120IMG_7124
搵左機票,仲要搵酒店,本身想搵間平,但諗諗下都係同朋友住埋同一間算,方便啲嘛。今次住Hotel New Oriental Myeongdong明洞新東方酒店,所有格價網都唔夠直接同間酒店訂咁抵,咁梗係去佢網頁訂啦。 IMG_7171
一個人由機場去酒店,其實幾驚。朋友早我幾日去,千叮萬囑叫我唔好搭鐵路,因為轉幾萬次車加埋拎住行李會非常燥底。咁所以呢,我就上網搵搭巴士應該搭邊架。住係明洞那麼方便的地方,當然巴士都方便,因為有2架巴士(6001 & 6015)都係經過好多酒店附近都有站,一程過,唔使轉車。
IMG_7127
機場5號出口就係巴士站(6001 & 6015),可以去票站買飛或者上車俾錢都得。我建議搭6015好啲,因為班次密好多,其實可以睇左時間先去買飛,因為我好心急買左6001車飛,但見到6015開左兩班都未有車,個心更急haha。
IMG_7128IMG_7126IMG_7129
上到車即刻要開韓巢睇睇咩站落,明洞站(Myeongdong Station)落行一條街轉彎就到,好方便。
fullsizeoutput_15fa
係機場可以買定類似8達通嘅T Money,搭車、去便利店買野都方便好多。 IMG_7299
如果唔係搭鐵路買單程飛要俾多500₩,要係出閘有部機退返錢。
IMG_8045
走果日都係搭巴士去機場,因為太早機,問左酒店幾點有車,仲俾埋時間表,真係細心。其實應該影下間房,但我太唔專業,唔記得左haha。房間同網頁上分別唔大,都舒適嘅,沖涼水夠熱同強,最緊要係風筒唔使一直㩒住開關先用得。整體算無伏。
fullsizeoutput_1600
去韓國No.1 K-Beauty學化妝其實有拍片,但由於本人剪片技術太唔叻,要用非常之十分之多時間制作,我諗都要下年先出LOL。



訂閱Natalie ☆ YouTube☆ ★ instagram★ ☆ Facebook

Blog
She.com
☆ U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章