韓國熱門化妝品~少少分享

fullsizeoutput_15b0
早排去左韓國學韓妝,得果兩日時間,食同買野都好精簡,因為真係無時間。買左勁少野囉,剩係買左化妝品,因為帶左22吋喼,咩都裝唔到。點都分享下啦,雖然我真係買左好少野,仲要係熱門野。haha
IMG_7912
IOPE呢個品牌係我睇《星星》果時認識,同佢真係唔熟,因為一件產品都無用過。今次買左個氣墊粉餅,買一盒裡面仲有多個粉芯。另外有買千頌伊44色唇膏,唔好意思,我知我OUT,人地而家追美人魚唇色,我仲買千頌伊唇色。但其實44號唇色,係市區係售罄㗎,最後我係機場見到先有得買,你就知其實千頌伊魅力仍然好緊要。44唇色真係好自然,好靚。
IMG_7913fullsizeoutput_15af
原來我買呢個氣墊粉餅已經出到第四代,係2016升級版,有4款功效,色號增加到5種。買個粉餅都揀玫瑰金邊,好鬼型,呢款係完美遮瑕型,所以我揀佢。今次去韓國終於都明佢地點解會Hit氣墊粉餅,因為零下6度,搽左好多野打底,用氣墊粉餅印上塊面,唔會捽到起粒粒。
IMG_7922IMG_7927
用粉撲份量小可以做到自然裸妝
IMG_7928
用粉撲份量多啲遮瑕度會更高,妝容都可以精緻啲
IMG_7975
同埋遮瑕真係好得,我下巴紅點全部遮晒。
IMG_7914
我同自己講,今個冬天一定要買一支霧面唇彩,行過PONY EFFECT定係I'M MEME,其實我分唔清,總之見佢新出,所以就買左支。搽霧面唇彩之前唔好搽太潤嘅潤唇膏,唔係就無霧面嘅效果㗎喇。


IMG_7957
用手指推開顏色會淺色啲,用佢原本個掃會深色啲,可以做到兩個效果。
IMG_7915IMG_7916
呢個MAGIC CONTOURING其實我真係唔識佢,咩牌子都唔知,但有朋友話好用,就買左。女人有時其實都幾麻木,見人話好用,都會想試下。haha 其實呢個光暗影又真係幾好用嘅,盒蓋有教點樣化光暗影,一盒方便帶呀嘛。
IMG_7918
ETUDE HOUSE呢支Play 101 Duo修容筆,有晒深淺,一支攪掂立體輪廓。最緊要係質地唔笠,唔會咁易容妝啦。
IMG_7969
畫完用掃或者粉撲推暈佢,好方便。
IMG_7976
仲有買左支用開嘅眉筆,一邊掃,一邊3角型眉筆,好方便。
IMG_7917
呢支MISSHA睫毛膏真係超好用,一定要買4D,CP值超高,我用過幾個大牌都無佢咁好用。我本身眼皮成日出油,所以睫毛膏成日會甩到好似熊貓眼咁,但呢支睫毛膏完全唔甩,仲好易落妝。我都唔記得用左幾多支,用過佢唔會試其他。 
IMG_7953
畫埋下眼睫毛都唔會甩。仲咁啱買一送一,心心眼,勁回購。

韓國化妝品真係又平又好用,CP值咁高,覺得自己買得好少。=.=


訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章